• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

زمان حمایت کامل از فوتبال فارس است

  • 28 آذر 1400 - 9:37
زمان حمایت کامل از فوتبال فارس است

محمدرضا حسینی به ایسنا گفت: عملکرد درخشان تیم های فوتبال شیراز و فارس در تمامی رده های مسابقات کشوری نشان دهنده این حقیقت است که مدیران فوتبالی و ورزشی، تلاش خود را تا حد امکان انجام داده اند و حالا دقیقا همان زمانی است که مسئولان استان اعم از استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس، شورای شهر و همه ارگان ها باید جلو بیایند و یک گوشه کار را بگیرند،  چون ما نمی توانیم به تنهایی این همه بار را به دوش بکشیم.

متولی فوتبال شیراز افزود: تیم های ما با کمترین امکانات، بهترین عملکرد را داشته اند. در تمامی رده های پایه، تیم های استان فارس و شهر شیراز در صدر جدول قرار دارند. تیم های بزرگسالان ما در دسته های مختلف کشوری عملکرد قابل قبولی داشته اند و مسئولان نباید نسبت به این موفقیت ها بی تفاوت باشند و صرفا به عنوان یک تماشاگر ظاهر شوند.

وی با اشاره به این نکته که مسئولان استانی باید به فکر توسعه ورزش باشند، اظهار داشت : وضعیت امروز تیم های شیرازی نوید این را می دهد که از نظر پتانسیل فنی، زمینه برای پیشرفت فراهم است و تیم های این شهر نیاز به حمایت دارند. بخش خصوصی باید از حمایت خاصی برخوردار شود. بازی های تیم قشقایی به عنوان صدرنشین مسابقات لیگ یک، چرا نباید به شکل زنده پخش شود؟ پخش مسابقات از صدا و سیما می تواند روند پیشرفت تیم قشقایی را تداوم ببخشد. همچنین تیم فجر که تا کنون در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته و مقابل تیم های بزرگ نتایج خوبی کسب کرده، حالا نیاز به حمایت دارد.

حسینی در ادامه به وضعیت نگران کننده تیم های فوتسال بانوان شیراز اشاره و اضافه کرد: هر هفته ای که تیم های ما میزبان هستند با مشکلات زیادی برای فراهم کردن سالن مواجه هستیم. مدیران باشگاه ها واقعا مظلوم واقع شده اند و برای فراهم کردن سالنی که پول آن را هم پرداخت می کنند، باید تلاش و دوندگی زیادی انجام دهند. این در حالیست که خود ارگان ها باید جلو بیایند و به ورزش شهر کمک کنند. اماکن ورزشی باید در اختیار ورزش باشد. اگر قرار است ساختار ورزش درست شود، باید همه کمک کنند و فکر می کنم اولین گام در این راه، دستور و اقدام جدی از سوی شخص اول استان است. از استاندار محترم فارس خواهش می کنم شخصا به این مساله ورود کرده و دستور حمایت ارگان ها از فوتبال را صادر کند.

رئیس هیئت فوتبال شیراز افزود: ما می توانیم حرف اول را در فوتبال کشور بزنیم و این مساله تا همین جای فصل ثابت شده است. هیئت فوتبال فارس و شیراز همه ساله با سیلی صورت فوتبال این شهر و استان را سرخ نگه می دارند اما تا یک جایی توان دارند. ما سال گذشته نتوانستیم یک تقدیر خشک و خالی از تیم های پایه مان که در کشور مقام آوردند، انجام دهیم. نتوانستیم کاری کنیم که فقط بگوییم نسبت به درخشش شما بی تفاوت نیستیم. اگر قرار است جلوی خروج استعدادها را بگیریم، حالا باید تمام قد پشت این تیم ها باشیم و حمایت کنیم. امیدوارم مسئولان به خواب زمستانی فرو نروند. فرار استعدادها نتیجه بی تفاوتی مسئولان است و امیدوارم تا دیر نشده اقدامات لازم برای حمایت گسترده از فوتبال، انجام شود.

حسینی خطاب به مسئولان شیراز و فارس گفت: اگر الان کمک نکنید، برای همیشه مدیون این شهر و استان هستید. ما در دامنه کوه هستیم و داریم به سمت قله حرکت می کنیم اما اگر کمک نشود، ممکن است به پایین پرتاب شویم و برگردیم به زمانی که دربی شیراز را در لیگ یک و دو می دیدیم. امیدوارم هر چه زودتر شاهد اقدام محسوسی از سوی مسئولان شیراز و فارس باشیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13039

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.