• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

زاگرس جنوبی با حاج موسایی برابر مس سونگون/ تقابل دیدنی مسی‌ها

  • 08 آذر 1401 - 12:27
زاگرس جنوبی با حاج موسایی برابر مس سونگون/ تقابل دیدنی مسی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، شش دیدار از هفته پنجم و دو بازی معوقه مس سونگون از هفته‌های سوم و چهارم فردا چهارشنبه نهم آذرماه در خانه تکواندو برگزار خواهد شد و طی آن تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، یزدان، زاگرس جنوبی، شهرداری ورامین، مس سونگون ورزقان، باشگاه دمنده، شرکت پالایش نفت آبادان، پاس، فرمانیه، سولدوز آذربایجان غربی، لوازم خانگی کن و مس کرمان به مصاف هم می‌روند.
شاگردان پیام خانلرخانی در تیم شهرداری ورامین که در غیاب مس سونگون ورزقان، به صدر جدول صعود کرده بودند، این هفته در تنها بازی خود باید با فرمانیه دیدار کند که به نظر می‌رسید کسب سه امتیاز این دیدار چندان سخت نباشد. مس کرمان تیم دوم جدول هم ابتدا با دمنده دیدار می‌کند و سپس در یک دیدار معوقه، البته جذاب و دیدنی به مصاف همتای ورزقانی خود می‌رود. این دیدار از آن جهت برای دو تیم اهمیت دارد که می‌تواند جایگاه آنها را در پایان فصل تا حدودی مشخص کند.
مس سونگون که به دلیل حضور ملی پوشان خود در مسابقات جهانی، هفته سوم و چهارم به میدان نرفت، کار سختی برای بازگشت به صدر جدول دارد. این تیم قبل از دیدار با مس کرمان، باید با زاگرس جنوبی پیکار کند. زاگرسی ها با تیم جوان خود روند خوبی در لیگ دارند و این هفته مهدی حاج موسایی ملی پوش خود را نیز در وزن اول در ترکیب دارند و این می‌تواند برای آنها یک نقطه مثبت در پیکار با مدافع عنوان قهرمانی باشد.
برنامه مسابقات هفته پنجم:
دانشگاه آزاد اسلامی – سلدوز آذربایجان غربیزاگرس جنوبی – مس سونگون ورزقانشرکت پالایش نفت آبادان – یزدانفرمانیه – شهرداری ورامینصنعت مس کرمان – باشگاه دمندهلوازم خانگی کن – پاس
معوقه هفته سوم:مس سونگون ورزقان – صنعت مس کرمان
معوقه هفته چهارم:مس سونگون ورزقان – پالایش نفت آبادان

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=34628

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.