• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

زالوی طبی سبز در اصفهان

  • 12 مهر 1401 - 0:44
زالوی طبی سبز در اصفهان

نوعی از کرم های حلقوی وجود دارند که از گروه کرمهای آبزی و راسته آرواره ها هستند این نوع از کرم ها به نام زالو شناخته می شوند مرکز خرید ما یکی از معتبرترین مراکزی می باشد که انواع زالو طبی شاخدار و مولد را با کمترین قیمت به فروش می رساند.

زالوها دو جنسه هستند به طوری که هم نر هستند هم ماده و تولید مثل آنها به این صورت می باشد که به یکدیگر می چسبند و  از این طریق اسپرم های خود را به بدن یکدیگر تزریق می کنند.

زالو ها همانطور که در سایت آراد برندینگ نیز به آن اشاره شد به دلیل دو جنسیتی بودن زمانی که میکروب و یا ویروسی وارد بدن آنها می شود میکروب ها نمی توانند به راحتی همانند سازی کنند و همچنین به خوبی رشد کنند و در مدت زمان بسیار کمی از بین می روند

زالوها اگر فردی را گاز بگیرند بنا بر ساختاری که بدن آنها دارد به مدت شش الی دوازده ماه هر میکروبی که در بدن زالو باشد از بین خواهد رفت جالب است بدانید که زالو ها در طول روز این توانایی را دارند که چند برابر وزن خود خون بخورند

یکی از بهترین نوع زالوها، زالوهای پزشکی هستند که به رنگ زیتونی می باشند و دارای طول ۶ الی ۱۳ سامنتی متر می باشند و دارای خطوط به نسبت زرد رنگی بر روی بدن خود می باشند.

زالوی طبی سبز

بیش از ۷۰۰ نوع زالو وجود دارد و یکی از زالوهایی که از نامش هم مشخص است زالو طبی سبز نام دارد که به رنگ سبز می باشد.

این زالوها برخی اوقات به رنگ زیتونی یا همان سبز تیره و برخی نیز به رنگ سبز روشن یافت می شوند که البته بین آنها هیچ گونه فرقی وجود ندارد.

در قسمت پشت نوارهای حنایی ضخیم و در کنار  دو نوا زرد دارند که به خطوط مرزی بدن این جانور معروف است.

نکته جلب درباره زالوی طبی این است که در هنگام مکیدن خون آلوده حدود ۱۲۰ نوع آنزیم و هورمون مواد دارویی دیگر را وارد خون می نماید که این مواد دارویی تقریبا ۶۰ بیماری را در بدن انسان درمان می نماید

در قسمت زیرین شکم این جانور خطوط گوناگون که شبیه به پوست ببر نقش بسته و زیبایی عجیبی به این زالو داده است.

درمان امراض با زالوی طبی سبز برای اولین بار در حدود چهار هزار سال قبل توسط مصریان باستان و حدود پانزده قرن بعد ایرانیان از آن استفاده کردند.

طبق آمارهای به دست آمده مشخص گردیده که اکثر مردم از خواص زالو درمانی را بری بیماریهای پوستی همانند چین و چروک و جوش استفاده می نمایند.

زالوی طبی در اصفهان

یکی از بهترین و آسان ترین روشهای خرید عمده ی زالو طبی اصفهان در این سایت فراهم شده است.

به عقیده درمانگران زالو با استفاده از این درمان می توان بیماریهای متعددی را درمان نمود که از جمله ی آنها می توان به بیماریهای پوستی مانند اگزما اشاره نمود همچنین در درمان اسپاسمهای عضلانی و تسکین درد بسیار مناسب خواهد بود.

در تورم چشم و بیماریهای مرتبط با آن می توان از زالو درمانی بهره برد و یکی از بهترنی کاربردهای استفاده از زالو در درمان خون مردگیها و رفع ورم محسوب می شود که به سرعت می تواند این آسیبها را ترمیم کند.

از زالو در درمان واریس و بیماریهای پا یا درد پای ناشی از نقرس می توان استفاده کرد همچنین برای کاهش عوارض دیابت از این درمان استفاده می شود.

از زالو و صابون آنتی باکتریال می توان برای درمان جوش و غده های چرکی استفاده نمود و از این طریق به بهبود این نقاط سرعت بیشتری بخشید.

همانطور که در مطلب اشاره شد از زالو برای درمان گرفتگی رگها استفاده می شود به این ترتیب در درمان عوارض ناشی از سکته های قلبی از این درمان بهره می برند

استفاده از زالوی طبی در اصفهان به این علت از طرفداران زیادی برخوردار است که باور کلی این مطلب را تایید می کند که زالو فقط خون آلوده و مضر بدن را می مکد و از این طریق بیماریها را از بدن دفع نموده و سلامتی را افزایش می دهد.

در این مطلب سعی داشتیم یک جانور بسیار ارزشمند در درمان بیماریها را به شما معرفی نماییم حتما شما نیز با خواص بیشتری از درمان زالو آشنا هستید.

این روزها با پیشرفت تکنولوزی خرید آسان تمام محصولات مورد نیاز افراد به صورت آنلاین اتفاق می افتد و این روش مقرون به صرفه تر از خرید حضوری خواهد بود.

در این سایت امکان خرید عمده ی این محصول برای شما عزیزان فراهم شده است تا بتوانید با چند کلیک ساده سفارش خود را در هر مقیاسی دریافت نمایید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.