• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

رکوردشکنی تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس در روز برفی پایتخت

  • 27 دی 1401 - 12:50
رکوردشکنی تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس در روز برفی پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا ناصری سرای با اشاره به رکوردشکنی تماس‌های شهروندان پایتخت‌نشین با سامانه ۱۳۷ پلاس گفت: به دلیل بارش سنگین برف و افزایش نزولات جوی در روزهای گذشته شاهد بالاترین تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس بودیم که رکورد تماس با این سامانه هم شکسته شد.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) با بیان اینکه در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه، بیش از ۱۷ هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس گرفته شد که نسبت به آمار قبلی بالاترین تماس با این سامانه (۱۳ هزار و ۳۰۰ تماس) رشد تصاعدی داشت، اظهار کرد: ثبت این میزان تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران نشان از اعتماد شهروندان به مدیریت شهری به جهت حل مشکلات و رفع نابسامانی‌های شهری دارد که باید قدردان آنان بود و به بهترین نحو نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام کرد.
وی بیشترین تماس‌های شهروندان را به ترتیب مربوط به مناطق یک، ۲، ۵، ۳ و ۴ ذکر کرد و گفت: درخواست شن و نمک‌پاشی برای رفع لغزندگی کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابر بیشترین درخواست و پیام شهروندان بود که با ارجاع به لحظه درخواست‌های مردمی به مناطق و نواحی مربوطه به سرعت نسبت به رفع لغزندگی معابر اقدام شد.
بنا به گفته ناصری‌سرای، بیشترین بازه زمانی تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس در این روز بین ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح و ۱۶ تا ۱۸ بود که ۸۰ درصد تماس‌ها ثبت پیام و به معاونت مربوطه ارجاع شد.
ناصری سرای در خصوص میزان آمادگی پرسنل ثبت پیام سامانه ۱۳۷ پلاس نسبت به درج پیام‌های مردمی هم گفت: بر اساس آمادگی قبلی که مجموعه مدیریت شهری تهران نسبت به سرمای شدید هوا و بارش برف در پایتخت داشت، مرکزسامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) هم با بسیج پرسنل زحمتکش و اپراتورهای خود این آمادگی را پیدا کرد که در بالاترین میزان آمادگی و پیش‌بینی از حجم بالای تماس‌های شهروندان نسبت به ثبت پیام آنان و رفع مشکلات احتمالی اقدام شایسته‌ای انجام دهد.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) ضمن قدردانی مجدد از اعتماد شهروندان به این سامانه که آن را محلی برای ارجاع و بیان درخواست‌ها، رفع مشکلات و حتی شکایات می‌دانند، افزود: به دلیل اینکه بر اساس اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی نسبت به برودت هوای پایتخت در روزهای اخیر آگاهی یافته بودیم، با مجاهدت همکاران در ستاد و نواحی در سامانه ۱۳۷ پلاس توانستیم با کمترین میزان قطع شدن تماس‌ها نسبت به شهروندان پاسخگو باشیم.
ناصری سرای در خاتمه با اشاره به حجم بالای تماس‌های شهروندان و احتمال پشت خط ماندن تماس‌های مردمی گفت: پیشنهاد می‌کنیم شهروندان عزیز با استفاده از روش‌های مجازی از قبیل اپلیکیشن «تهران من»، وبسایت «tehran.ir»، و شناسه فضای مجازی «tehran۱۳۷plus@» برای مطرح کردن درخواست‌ها، مطالبات شهری، شکایات و انتقادات استفاده کنند.
بیشترین رکورد تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس در روز شنبه ۸ مرداد ماه سال جاری بود که بالغ بر ۱۳ هزار و ۳۰۰ تماس از سوی شهروندان با این سامانه گرفته شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37641

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.