• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

رویدادهای مشعل پارالمپیک در ژاپن آغاز شد/ سوزاندن هزار بشقاب چوبی

  • 29 مرداد 1400 - 14:54
رویدادهای مشعل پارالمپیک در ژاپن آغاز شد/ سوزاندن هزار بشقاب چوبی

به گزارش مهر، باوجود نگرانی‌ها از شیوع و گسترش ویروس کرونا در ژاپن، مسئولان برگزاری المپیک و پارالمپیک رویدادهای روشن کردن و حمل مشعل شانزدهمین دوره پارالمپیک را در شهرهای مختلف ژاپن آغاز کرده‌اند.

شعله‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ امروز جمعه قبل از ادغام شدن در توکیو، در شهرهای مختلف ژاپن روشن شد. «یوریکو کوئکه» فرماندار توکیو متعهد شد که بازی‌های پارالمپیک هم با خیال راحت برگزار می‌شود. وی گفت: بازی‌های توکیو بدون موفقیت پارالمپیک، موفقیت آمیز نخواهد بود.

نماد پارالمپیک متشکل از سه هلال به ترتیب آبی، قرمز و سبز در پارک دریایی اودایبا در منطقه خلیج توکیو نصب شد.

به گزارش سایت «kyodonews»به دلیل افزایش نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا در توکیو و دیگر مناطق ژاپن، مراسم حمل مشعل در اکثر مسیرها از دسترسی عمومی خارج شده است.

شعله‌های پارالمپیک در ۴۷ استان ژاپن شعله ور شد و جمعه شب در توکیو به یک شعله تبدیل می‌شود. به گفته کمیته سازماندهی بازی‌های توکیو، ممکن است برخی از استان‌های ژاپن شعله‌های آتش خود را به صورت دیجیتالی به مراسم ارسال کنند.

فرماندار توکیو در این ارتباط هم گفت: تمام ۶۲ شهرداری توکیو شعله خود را به روش‌های خلاقانه روشن کردند.

مردم منطقه «کوتو وارد» که دارای هفت سالن برگزاری مسابقات است، صبح امروز جمعه شعله پارالمپیک خود را با سوزاندن هزار بشقاب چوبی با پیام‌هایی که برای ساکنان پارالمپیک نوشته شده بود، روشن کردند.

این دوره از بازی‌های پارالمپیک، با حضور حدود ۴۴۰۰ ورزشکار از سراسر جهان و بدون تماشاگر برگزار می‌شود اما برای برخی از دانش آموزان که در برنامه آموزشی تحت حمایت دولت در توکیو و سه استان شرکت می‌کنند، برای تماشای بازی‌ها استثنا قائل می‌شوند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.