• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

رونمایی از آزادکاران اعزامی به جهانی و بازی‌های کشورهای اسلامی

  • 28 تیر 1401 - 12:44
رونمایی از آزادکاران اعزامی به جهانی و بازی‌های کشورهای اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، پرونده چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد سرانجام با پایان رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در تونس و همچنین برگزاری انتخابی درون اردویی در چهار وزن بسته شد و ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی و بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شدند.

هر چند کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد پیش از این اعلام کرده بود که برتری در رقابتهای انتخابی ملاک اصلی حضور در مسابقات جهانی نیست و انضباط اردویی، تمرینات منظم و اخلاق‌مداری در طول اردوها بسیار مهم است، اما باز هم ترکیب تیم‌های ملی به دو رویداد بین المللی پیش رو مشخص شد. به هر حال تاکنون علیرضا سرلک در ۵۷ کیلوگرم، رضا اطری در ۶۱ کیلوگرم، رحمان عموزاد در ۶۵ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در ۷۰ کیلوگرم، یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم، محمد نخودی در ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم‌پور در ۹۲ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم با گذر ار فیلترهای مختلف انتخابی در لیست اعزام به مسابقات جهانی قرار گرفتند. این مسابقات طی روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

از سوی دیگررضا مؤمنی در ۵۷ کیلوگرم، مجید داستان در ۶۱ کیلوگرم، مرتضی قیاسی در ۶۵ کیلوگرم، حسین ابوذری در ۷۰ کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در ۷۴ کیلوگرم، علی سوادکوهی در ۷۹ کیلوگرم، علیرضا کریمی در ۸۶ کیلوگرم، احمد بذری در ۹۲ کیلوگرم، مجتبی گلیج در ۹۷ کیلوگرم و مهدی هاشمی در ۱۲۵ کیلوگرم هم طبق چرخه انتخابی توانستند جواز حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی را کسب کنند.

مسابقات کشتی بازی‌های کشورهای اسلامی طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=25964

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.