• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

روزنه امید ورزشکاران سافت تنیس برای حضور در بازی‌های آسیایی

  • 19 اردیبهشت 1402 - 18:59
روزنه امید ورزشکاران سافت تنیس برای حضور در بازی‌های آسیایی

به گزارش خبرگزاری مهر، در روزهایی که حدس و گمان‌ها در خصوص اینکه ورزشکاران و تیم‌های چه رشته‌های ورزشی عازم هانگژو می‌شوند اعرام تیم سافت‌تنیس ایران به این رقابت‌ها می‌تواند یک اتفاق بزرگ برای این رشته باشد.
سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به تعیین تکلیف تیم‌های اعزامی به هانگژو گفت: در خصوص ۳۱ رشته‌ اعزامی، بررسی‌های همه‌جانبه صورت گرفت. اختلاف‌نظرهای کارشناسی همیشه هست و به همین دلیل ۲ جلسه دیگر برگزار می‌کنیم و در نهایت در ستاد عالی بازی‌ها با حضور حمید سجادی وزیر لیست را نهایی می‌کنیم.
بنا بر اعلام کمیته ملی المپیک قرار است که کاروان ایران با دستورالعمل کیفی‌گرایی و البته شانس مدال در آینده راهی چین شود.
هر چند کسب مدال یکی از شروط اصلی اعزام به هانگژو است اما برخی از رشته‌ها با نگاه حمایتی اعزام خواهند شد و ورزشکاران سافت‌تنیس هم می‌توانند با همین نگاه حمایتی اعزام شوند. البته سافت تنیس تنها رشته راکتی است که برخلاف انتظار از شانس بالایی برای کسب مدال در بازی های آسیایی برخوردار است و با اعتماد به این رشته می توان در مدتی کوتاه در ورزش های راکتی به مدال رسید.
این رشته که به تازگی فعالیت خود را در ورزش ایران آغاز کرده و کاملا منطبق بر اقلیم و وصعیت فیزیکی ورزشکاران ایرانی است. این ویژگی‌های سافت‌تنیس موجب شده تا شانس موفقیت و مدال آوری تنیسورهای ایران در این رشته بالا باشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41720

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.