• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

روحانی مسئولیت ناکامی دولتش را بپذیرد/برجام سند عهدشکنی آمریکاست

  • 12 مرداد 1400 - 8:50
روحانی مسئولیت ناکامی دولتش را بپذیرد/برجام سند عهدشکنی آمریکاست

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی در گفتگو با مهر با بیان اینکه نباید به تهدیدات آمریکا علیه ایران توجه کنیم و تحت تأثیر تصمیمات آنها باشیم، گفت: اگر کسی در ایران تا به امروز نسبت به دشمنی آمریکا علیه ملت ایران تردید داشت، امروز برجام سند عهدشکنی، فریب و دروغ آمریکایی‌ها علیه ملت ایران است.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس تصریح کرد: بنابراین نباید وضعیت اقتصادی و سیاست خارجی کشور را براساس تصمیمات و تهدیدات آمریکایی‌ها تنظیم کنیم. دولت مردمی باید از ظرفیت‌های مردمی حداکثر استفاده را کرده و اقتدار نظام را افزایش دهد وقتی ابتکار عمل در دست ما باشد، آمریکایی‌ها ناچار خواهند شد سیاست‌های خود مبنی بر دشمنی علیه ملت ایران را تغییر دهند.

غضنفرآبادی گفت: تا زمانی که حل همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی را به مذاکرات با آمریکا و غرب پیوند بزنیم، آمریکا نیز سیاست‌های خصمانه خود علیه ملت ایران را ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها اذعان کردند در تحریم ملت ایران شکست سختی خوردند. این اعترافات نشان می‌دهد که ملت ایران قدم‌های بلندی در شکست آمریکا برداشته‌اند و نباید در آینده نیز خود را معطل مذاکرات با آمریکا و اروپا کنیم.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس به دولت مردمی توصیه کرد: سریع‌تر مذاکرات منطقه‌ای برای افزایش ارتباطات سیاسی و اقتصادی با کشورهای منطقه را آغاز کنند و از این ظرفیت بزرگ برای حل مشکلات اقتصادی کشور استفاده کنند.

غضنفرآبادی با اشاره به اظهارات اخیر روحانی علیه مجلس انقلابی، تصریح کرد: متأسفانه اولین باری نیست که روحانی چنین موضع گیری‌هایی علیه مجلس دارد. روحانی به دنبال این است که ضعف‌ها و ناکامی‌های خود را به گردن مجلس بیندازد.

وی گفت: ضعف‌ها و ناکامی‌های دولت تدبیر کاملاً روشن است و روحانی شخصاً باید پاسخگوی عملکرد خود باشد و نمی‌تواند ناکامی‌هایش را به گردن مجلس بیندازد. مایه تأسف است در روزهای پایانی عمر دولت تدبیر، روحانی به دنبال فرافکنی است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=947

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.