• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

رضا مهاجری دستیار صفرکیلومتر دارد / تایید سلامت پزشکی سرمربی تیم بررسی شود

  • 17 مهر 1401 - 12:56
رضا مهاجری دستیار صفرکیلومتر دارد / تایید سلامت پزشکی سرمربی تیم بررسی شود

حسن سالمی در گفت وگو با ایسنا، با انتقاد از عملکرد رضا مهاجری در نفت مسجدسلیمان پس از دو شکست سنگین مقابل نساجی و گل‌گهر، اظهارکرد: باید بابت این نتایج به آقای یزدی مدیرعامل باشگاه تبریک بگویم! همچنین از آقای مهاجری سوال دارم چرا بعد از بازی با تیم‌های استقلال و پرسپولیس خودش به نشست خبری می رود و از تیمش تعریف می‌کند اما بعد از شکست برابر گل‌گهر دستیار خود را برای پاسخ به سوال خبرنگاران به نشست خبری می‌فرست و او از مردم عذرخواهی می‌کند.
وی بیان کرد: طاهری دستیار آقای مهاجری همین شش ماه پیش شاگرد من در کلاس مربیگری بود و هنوز کارت او صادر نشده و سوالم این است چگونه به عنوان دستیار در یک تیم لیگ برتری انتخاب می‌شود. او یک مربی صفر کیلومتر است و نمی‌تواند دستیار مهاجری باشد. به نظرم مهاجری دستیار صفر کیلومتر دارد در حالی که کمک مربی باید تجربه‌اش بیشتر از سرمربی باشد تا اگر او در بحث فنی دچار مشکل شد، بتواند به خروج از آن شرایط به تیم و سرمربی کمک کند.
این پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: برای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و سایر باشگاه‌های خوزستانی متاسف هستم که مربیان غیربومی را استخدام می‌کنند که یا فرزندان خود یا مربیان صفر کیلومتر را به عنوان دستیار انتخاب می‌کنند. من فکر می‌کنم سرمربیان برای این‌که خودشان تغییر نکنند از چنین مربیانی در کنار خود استفاده می کنند.
وی درباره این‌که حضور هومن افاضلی در نفت به عنوان مدیرفنی نیز خاطر نشان کرد: از همه بدتر همین انتخاب است. همچنین گویا مدتی پیش آقای مهاجری سکته کرده بود که تایید سلامت پزشکی وی از نکاتی است که باید بررسی شود.
این پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد گلر نفت نیز خاطر نشان کرد: اگر یک دروازه‌بان آماتور درون دروازه بود، مطمئنا بهتر از این گلر توپ‌ها را می‌گرفت. مشخص بود این دروازه برای مسابقه آماده نیست.
وی گفت:‌ نفت در ۲ هفته اخیر ۹ گل دریافت کرده است و باید زنگ خطر برای این تیم را احساس کرد. البته بازی‌های زیادی باقی مانده است و امیدوارم این تیم به خود بیاید و از این شرایط خارج شود و همان بازی‌های تماشایی مثل دیدار برابر استقلال و پرسپولیس را به نمایش بگذارند اما اگر شرایط فعلی تداوم داشته باشد باید سقوط را از الان احساس کرد.
سالمی بیان کرد: باید علت این نتایج بررسی شود و دید بازیکنان چه شرایطی را خواستار بودند که برای آن‌ها مهیا نشده است زیرا این نفرات، همان‌هایی بودند که برابر پرسپولیس و استقلال آن فوتبال زیبا را به نمایش گذاشتند و مورد تحسین جامعه فوتبال قرار گرفتند. به نظرم این بازیکنان از نظر روحی روانی تحت تاثیر قرار گرفته اند و باید عامل آن بررسی شود. مسئولان باشگاه تا زود است به داد بازیکنان برسند تا باخت‌های بعدی رقم نخورد.  از مدیری مثل آقای یزدی انتظار بیشتری می‌رود. ضمن این‌که مهاجری هم توانمندی لازم را دارد و باید بتواند مشکل را حل کند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30354

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.