• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

رضایی: از اتفاق پیش آمده ناراحتم/ با تمام توانم مبارزه می‌کنم

  • 01 خرداد 1402 - 13:55
رضایی: از اتفاق پیش آمده ناراحتم/ با تمام توانم مبارزه می‌کنم

متین رضایی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: هیچ ورزشکاری دوست ندارد چنین روزهایی را تجربه کند، از مشکلی که برای دو‎ دوست خوب من در تیم ملی تکواندو پیش آمد خیلی ناراحت شدم. حضور در ترکیب تیم ملی باعث افتخار است، ولی دوست نداشتم این چنین به ترکیب تیم ملی برسم. به عنوان نفر جایگزین دانیال بزرگی برای حضور در رقابت‌های جهانی باکو انتخاب شدم و قطعاً بعد از کلهر و بزرگی سومین گزنیه بودم. حالا که این فرصت برای من فراهم شده است تمام تلاشم را می‌کنم عملکرد درخشانی داشته باشم و با عملکرد خوبم دل کلهر و بزرگی را شاد کنم.
وی ادامه داد: سطح مسابقات واقعاً بالا است، سال گذشته در رقابت‌های مکزیک این میدان بزرگ را در وزن ۶۳- کیلوگرم تجربه کردم. در این دوره شرایطی پیش آمد که با نظر کادر فنی باید در وزن ۶۸- کیلوگرم مبارزه کنم. وزن ۶۸- کیلوگرم، یک وزن المپیکی است که در رقابت‌های گرند اسلم ووشی تجربه مبارزه با برخی از بهترین‌های این وزن را دارم. کار سختی پیش رو دارو و به خوبی به شرایط فنی و آمادگی رقبا آشنا هستم. مطمئناً رویداد سختی در سال منتهی به المپیک پاریس در پیش است اما مدال اصلی ترین هدف من خواهد بود.
‎ملی پوش وزن ۶۸- کیلوگرم رقابت‌های جهانی باکو در خصوص تمرینات تیم ملی اظهار کرد: تمرینات پر فشاری را پشت سر گذاشتیم و اکنون در فاز ریکاوری هستیم. همه چیز طبق برنامه کادر فنی و به خوبی پیش می‌رود و همه از لحاظ بدنی برای مسابقات جهانی آماده هستند.
‎وی در پایان بیان کرد: پیش بینی کردن کار مشکلی است اما فکر می‌کنم نسبت به رقابت‌های جهانی مکزیک عملکرد بهتری داشته باشیم. دانیال بزرگی تکواندوکار بزرگی است و تمام تلاشم را می‌کنم تا جای خالی او در این مسابقات حس نشود و از طرفی با مدال به وطن برگردم.
به گزارش خبرنگار مهر، متین رضایی بعد از شرایطی که در وزن ۶۸- کیلوگرم تیم ملی برای دو تکواندوکار مطرح این وزن پیش آمد، از سوی کادر فنی مجوز حضور در مسابقات جهانی را بدست آورد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42305

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.