• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

رضایت کادر فنی از عملکرد آزادکاران پنج وزن نخست

  • 26 مرداد 1400 - 8:54
رضایت کادر فنی از عملکرد آزادکاران پنج وزن نخست

به گزارش مهر، نخستین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در حالی روز گذشته برای مدعیان پنج وزن اول ایران به پایان رسید که دو نماینده کشورمان به فینال راه یافتند و دو نماینده دیگر راهی دیدار رده بندی شدند.

بدین ترتیب ۴ آزادکار ایران در مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست که عصر امروز برگزار می‌شود حضور خواهند داشت.

در همین راستا مصطفی میرعمادیان مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان با ضمن ارزیابی عملکرد ملی پوشان در روز نخست گفت: روز گذشته ۵ نفر از بچه‌های ما به میدان رفتند و کشتی‌های خوبی گرفتند که دو نفر به فینال رسیدند و دو نفر هم به دیدار رده بندی راه پیدا کردند. همچنین کشتی گیر دیگر ما نیز می‌تواند رده هفتم یا هشتم را کسب کند که از لحاظ امتیازی به تیم کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به عملکرد فنی ملی پوشان اظهار داشت: روز گذشته بچه‌های ما در پنج وزن نخست، ۲۰ کشتی گرفتند که ۱۷ برد و ۳ شکست داشتیم. این نشان می‌دهد کار فنی تیم در مجموع خوب بوده و حتی می‌توانستیم به جای ۲ فینالیست ۴ فینالیست داشته باشیم. به هر حال اشتباهات هم در طبیعت جوانان است و حسن عبادی و علیرضا عبدالهی در عین برتری متأسفانه با اشتباهات کوچکی که داشتند از رسیدن به فینال بازماندند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان افزود: امیدواریم که امروز نیز مثل روز گذشته پر قدرت ظاهر شویم و بتوانیم در دیدارهای فینال و رده بندی، بهترین نتیجه را بگیریم.

میرعمادیان در خصوص رقبای ایران در راه رسیدن به قهرمانی گفت: با توجه به مسابقاتی که روز گذشته برگزار شد، رقابت نزدیکی با روسیه، ترکیه و آذربایجان داریم. البته آمریکا هم که یکی از مدعیان بود با عملکرد خوب بچه‌ها و پیروزی‌هایی که مقابل کشتی گیران آنها بدست آمد، از گردونه مدعیان خارج شده است.

وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد ملی‌پوشان ۵ وزن دوم که امروز به میدان می‌روند، خاطرنشان کرد: با امیدی که به عملکرد بچه‌های ۵ وزن دوم داریم، امیدواریم که امروز بتوانیم، روس‌ها، ترک‌ها و آذربایجانی‌ها را هم جا بگذاریم و به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2491

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.