• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

رضایت مدیر فنی تیم‌ ملی کشتی از سطح پیکارهای جام تختی

  • 23 خرداد 1401 - 12:44
رضایت مدیر فنی تیم‌ ملی کشتی از سطح پیکارهای جام تختی

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن کاوه مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در پایان رقابت‌های بین المللی جام جهان پهلوان تختی گفت: پس از دو سال و چند ماه که از شیوع کرونا می‌گذرد، برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران، شکل و شمایل ویژه ای به جام تختی داده بود و در دو سال اخیر چنین مسابقه‌ای با این شرایط که حضور تماشاگران چشمگیر باشد و به مسابقات شور و هیجان بدهد را شاهد نبودیم.

کاوه در ادامه با اشاره به سطح بالای جام تختی، افزود: کشتی گیران حاضر در جام تختی از چند فیلتر عبور کرده و برگزیدگان مراحل قبلی چرخه انتخابی بودند و این مسئله کیفیت کشتی‌ها را در تنکابن بالا برده بود و شاهد رقابت نزدیکی بین مدعیان رسیدن به تیم ملی بودیم.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد ادامه داد: حضور کشتی گیرانی که در جهانی و آسیایی طلا نگرفته بودند در کنار نفرات برتر انتخابی جام تختی و مسابقات قهرمان کشوری سبب شده بود مبارزه‌های جام تختی با کیفیت بالایی برگزار شود و در خیلی از بچه‌های کشتی گیر میل به خواستن و پیروزی به خوبی دیده می‌شد که بیانگر حس مبارزه‌جویی آنها برای به دست آوردن جایگاه، جهت ماندن در چرخه انتخابی تیم ملی بود.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد همچنین با اشاره به تأثیر شرکت تیم‌های خارجی در بالا بردن سطح مسابقات، خاطرنشان کرد: ارمنستانی‌ها با تیم خوبی به جام تختی آمده بودند و این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی‌شان را برای مسابقات جهانی داشت و شرکت این تیم امتیاز خوبی برای کشتی گیران کشورمان بود و رقابت‌شان با ارمنی‌ها معیار خوبی برای ارزیابی‌شان بود.

کاوه تصریح کرد: در اوزان ۶۵ و ۷۰ کیلوگرم کشتی گیران ارمنستانی عنوان دار جهان و اروپا بودند. در وزن ۷۰ کیلوگرم حریف ارمنی امیر محمد یزدانی مدال دار جهانی نروژ بود و رویارویی با چنین حریفانی به محک جدی کشتی گیران کشورمان کمک کرد.

وی در ادامه با اشاره به میزبانی تنکابن، اظهار داشت: هم از جهت اسکان و هم از نظر سالن برگزاری مسابقات همه چیز در جام تختی در حد استاندارد بود و بر خلاف دوره‌های گذشته خبری از شلوغی‌های کنار تشک نبود که جای تشکر دارد.

کاوه در پایان با تشکر از عوامل برگزاری مسابقات گفت: از همه عزیزانی که در شهرستان تنکابن و استان مازندران برای برگزاری خوب جام تختی زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23536

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.