• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

رشد ۲۸ هزار واحدی بورس/ خودرویی‌ها و پالایشی‌ها در صدر معاملات

  • 12 دی 1401 - 12:50
رشد ۲۸ هزار واحدی بورس/ خودرویی‌ها و پالایشی‌ها در صدر معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد ۲۸ هزار واحدی توانست در جایگاه یک میلیون و ۵۹۳ هزار واحد قرار بگیرد. در معاملات امروز نمادهای فارس، فولاد، فملی، کگل، شپنا بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشته اما نمادهای خودرویی و پالایشی در صدر تراکنش‌های امروز بازار سرمایه بودند.
ارزش معاملات خرد در معاملات امروز نسبت به دیروز با افت مواجه شده و به ۷,۴۵۸ میلیارد تومان رسیده اما همچنان در محدوده بالایی است و اگر این روند ادامه داشته باشد، شاخص کل می‌تواند دوباره از سد مقاومت بگذرد، در دو روز گذشته وبا افزایش هیجان در معاملات بازار سرمایه شاهد ریزش هیجانی شاخص کل بودیم اما معاملات امروز نشان می‌دهد، شاخص کل همچنان با دلار ۲۸,۵۰۰ تومان نیما نیز ارزنده بوده و مجبور به بازپس گیری مقاومت‌های پیش رو است.
در معاملات امروز ۳۵۱ نماد مثبت و ۱۷۲ نماد به ارزش ۱,۵۹۳ میلیارد تومان صف خرید بودند که قابل توجه است، نماد خودرو با صف عجیب و غریب ۴۰۴ میلیونی مواجه بوده و توانست مقاومت کانال هفتگی را به سمت بالا بشکند، نماد خگستر نیز با صف خرید ۵۲ میلیونی مواجه شد.‌برآیند ورود و خروج پول هوشمند ۵۸۸ میلیارد تومان بود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.