• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رزمندگان مقاومت لبنان خطاب به «سید حسن»: گوش به فرمان شما هستیم

  • 18 مرداد 1400 - 14:40
رزمندگان مقاومت لبنان خطاب به «سید حسن»: گوش به فرمان شما هستیم

به گزارش مهر به نقل از المنار، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با انتشار پیامی خطاب به سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با وی تجدید پیمان کردند. رزمندگان مقاومت در این پیام ویدئویی از سید حسن نصرالله به عنوان سید قلب‌ها یاد کردند.

بر اساس این گزارش، رزمندگان و مجاهدان مقاومت لبنان در پیام خود خطاب به دبیرکل حزب الله با اشاره به عملیات ضد صهیونیستی اخیر، اعلام کردند: شما دستور دادید و ما لبیک گفتیم. ما به دستور شما و در زمانی که این دستور را صادر کردید، تعداد زیادی راکت شلیک کردیم. این اتفاق به برکت نظارت شما و توفیق خداوند حاصل شد.

رزمندگان حزب الله همچنین در پیام خود آورده‌اند: دشمن گمان نمی‌کرد که ما علیه آن اقدامی را انجام بدهیم اما این اتفاق افتاد. پس از این عملیات، دشمن صهیونیستی و «گنبد کاغذیِ» آن سرگردان شدند.

در ادامه این پیام خطاب به سید حسن نصرالله آمده است: خداوند متعال را بابت تحقق این پیروزی شاکر هستیم. همانطور که شما می‌خواهید ما اهل صبر هستیم. با این حال، سلاح‌های ما همواره به سمت دشمن نشانه می‌روند و آماده اجرای دستور هستیم. در آستانه ماه محرم که ماه یاران امام حسین (ع) است به شما می‌گوئیم که اگر هزاران بار بمیریم و زنده شویم، شما را تنها نخواهیم گذاشت.

پیش از این، «علی فیاض» نماینده پارلمان لبنان سخنانی را در خصوص عملیات غافلگیرانه حزب الله علیه رژیم صهیونیستی مطرح کرد. وی گفت: مقاومت هیچ تجاوزی به حاکمیت لبنان را بی پاسخ نمی‌گذارد.

نماینده پارلمان لبنان افزود: مقاومت لبنان همه اقدامات خود را بدون تأخیر و با شجاعت کامل انجام می‌دهد. مقاومت هیچگاه دست به انجام کارهای بیهوده نمی‌زند و تصمیمات آن همواره حساب شده بوده و هست.

حزب الله لبنان روز جمعه به حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مرزهای جنوبی این کشور واکنش نشان داد. پس از شلیک ده‌ها موشک به سمت مواضع صهیونیست‌ها، حزب الله لبنان ضمن برعهده گرفتن این حملات اعلام کرد: در ساعت ۱۱:۱۵ روز جمعه با ده‌ها راکت، اراضی اطراف پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا هدف قرار گرفته است.

در همین ارتباط، حزب الله لبنان تصریح کرد: یگان‌های شهیدان علی کامل محسن و محمد قاسم طحان مناطق اطراف مواضع اشغالگران را در مزارع شبعا هدف قرار دادند. در بیانیه حزب الله آمده است: این حمله با دهها راکت از نوع ۱۲۲ میلی متری انجام شد. این حملات راکتی در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به الجرمق و الشواکر لبنان رخ داده است. اقدام غافلگیرکننده حزب الله و حملات آن به مواضع رژیم صهیونیستی واکنش‌های متعددی به دنبال داشت.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.