• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

رجب زاده سرمربی فجرسپاسی شد

  • 02 تیر 1401 - 12:42
رجب زاده سرمربی فجرسپاسی شد

با روی کارآمدن مدیرعامل جدید تیم فجرشهید سپاسی، تلاش برای انتخاب سرمربی جدید این تیم آغاز شد و طی هفته اخیر، سوابق و عملکرد مربیان مختلفی توسط اعضای هیئت مدیره این باشگاه بررسی شد و در نهایت پیش از ظهر روز پنجشنبه دوم تیرماه، کاپیتان پیشین فجری ها و سرمربی فصل گذشته قشقایی، به عنوان سرمربی جدید طلایی پوشان شیرازی برگزیده شد.

مهدی رجب زاده ۴۱ ساله و متولد شهرستان کازرون است. او فوتبال خود را باشگاه جم شیراز آغاز کرد و در سال ۷۸ با پیراهن فجرشهیدسپاسی نخستین بار حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را تجربه کرد و در اوایل دهه هشتاد راهی ذوب آهن اصفهان شد.

رجب زاده در سال ۱۳۹۰ بار دیگر به فجر پیوست و با گل های حساسی که به ثمر رساند، مانع سقوط این تیم شد و یک سال بعد دوباره به ذوب آهن برگشت و تا پایان دوران فوتبالش در سال ۹۷ در این تیم اصفهانی ماند و پس از آن نیز مدتی به عنوان کمک مربی در این تیم فعالیت کرد.

در سال ۱۴۰۰ مهدی رجب زاده به عنوان سرمربی تیم قشقایی شیراز انتخاب شد و با کسب نتایجی فراتر از انتظار، در مقطعی این تیم را در صدر جدول لیگ دسته اول قرار داد اما پیش از پایان نیم فصل نخست، به دلیل شرایط حاکم بر این تیم، از سمت خود کناره گیری کرد.

در کارنامه مهدی رجب زاده ۳۶ بازی و ۵ گل ملی نیز دیده می شود.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز که فصل گذشته با کسب نتایجی ضعیف در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت، از اواسط مردادماه مسابقات فصل جدید را در لیگ دسته اول فوتبال کشور آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=24186

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.