• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رجبی: اولین بازی در تورنمنت سخت ترین است

  • 23 مرداد 1400 - 20:47
رجبی: اولین بازی در تورنمنت سخت ترین است

به گزارش مهر، سی و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان امروز شنبه ۲۳ مردادماه با برگزاری دیدار بین تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی قهرمان فصل گذشته و سپاهان نوین و برتری تیم شاملی آغاز شد.

محمدرضا رجبی، سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پس از پیروزی امروز تیمش برابر سپاهان نوین گفت: بازی در نیمه اول پایاپای پیش رفت در صورتی که می‌توانستیم نتیجه بهتری حداقل در نیمه اول بگیریم.

وی افزود: شرایط در هر دو نیمه به گونه‌ای پیش رفت که هم ما و هم سپاهان نوین نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم البته این امر قابل پیش بینی بود چون بازیکنان مدتی است از فضای مسابقه دور بودند.

رجبی ادامه داد: قائدتا اولین بازی در تورنمنت سخت‌ترین بازی هر تیم است اما خدا را شکر تلاش کردیم و بازیکنان دستورالعمل کادر فنی را در زمین پیاده کردند و توانستیم به پیروزی برسیم. به تیم سپاهان هم تبریک می گویم که خوب بازی کردند، جنگیدند و بازی خوبی را امروز ارائه دادند.

سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون اضافه کرد: من فکر می‌کنم شرایط هم تیم ما و هم سایر تیم‌ها بازی به بازی بهتر می‌شود و عملکرد بازیکنانم در بازی بعدی بهتر از نمایش امروز خواهد بود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2234

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.