• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

رجبی: از بازیکنانم راضی هستم/ باید در بازی بعد بجنگیم

  • 18 اردیبهشت 1401 - 1:21
رجبی: از بازیکنانم راضی هستم/ باید در بازی بعد بجنگیم

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقه رفت فینال رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان عصر روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه بین دو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۲۳ بر ۱۹ به سود زردپوشان سپاهان تمام شد تا این تیم اصفهانی یک گام به کسب عنوان قهرمانی لیگ سال ۱۴۰۰ نزدیک تر شود.

محمد رضا رجبی سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون پس از این بازی حساس گفت: بازی خوبی بود. هم ما و هم سپاهان بازی خوبی ارائه کردیم اما بازیکنانم نتوانستند از موقعیت‌های‌شان استفاده کنند.

سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون در ادامه گفت: به هر حال نتوانستیم برنده باشیم. شکست هم جزئی از ورزش است. امیدوارم برای بازی بعد بتوانیم بازیکنان‌مان را ریکاوری کرده و بازی بهتری ارائه کنیم. می‌دانیم بازی سختی خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص توقع خود از شاگردانش در بازی برابر تیم سپاهان، خاطرنشان کرد: بازیکنانم باید در بازی بعدی بجنگند و بهترین عملکرد را داشته باشند. من با همین نتیجه هم از بازیکنانم راضی هستم.

رجبی پیرامون برگزاری رقابت های لیگ برتر سال ۱۴۰۰ هم گفت: خیلی لیگ طولانی شده است. این باعث می‌شود آمادگی فیزیکی آنها پایین بیاید و در این شرایط ممکن است شادابی لازم را نداشته باشند. امیدوارم خوب ریکاوری کنیم و به بازی بعد برسیم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=21317

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.