• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

راه‌اندازی ۳ شعبه جدید هلال‌ احمر در تهران

  • 16 آذر 1400 - 11:47
راه‌اندازی ۳ شعبه جدید هلال‌ احمر در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند شب گذشته در جلسه شورای عالی جمعیت هلال‌احمر گفت: وظیفه اصلی من پاسداری از اعتماد مردم و ارتقا سرمایه‌های اجتماعی جمعیت هلال احمر است و از تمامی اعضای محترم شورای عالی درخواست می‌کنم که از همه ظرفیت خود برای افزایش این سرمایه و ارتقای کارآمدی استفاده کنند تا بتوانیم با همراهی و همکاری هم خدمات ارزنده‌ای به مردم ایران ارائه کنیم.

وی افزود: شرایط زندگی من به گونه‌ای است که می‌توانم زندگی‌ام را اداره کنم. هلال‌احمر نهاد عام‌المنغعه است و بنا دارم هیچ منفعت مادی از خدمت در این مجموعه دریافت نکنم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: شاید یکی از دلایل نجات من از بیماری سخت کرونا که چندی پیش به آن مبتلا شده بودم، این است که خداوند توفیق خدمتگذاری را در هلال احمر نصیبم کند. بنابراین تمام تلاشم را خواهم کرد که با همراهی همکارانم و در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب به اهداف درنظر گرفته شده در جمعیت هلال احمر برسیم.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: از تمام پتانسیل‌ها برای بهره‌وری و کارآمدی این نهاد که یک قرن خدمت دارد، استفاده خواهم کرد.

کولیوند همچنین از اعتماد شورای عالی برای انتخاب او در جلسه قبلی و پیشنهاد انتصاب وی به ریاست جمعیت هلال احمر تشکر و قدردانی کرد و گفت: از شورای عالی و همچنین ریاست محترم جمهور آیت‌الله رئیسی تشکر می‌کنم که اینجانب را برای خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران، امدادگران، داوطلبان و جوانان انتخاب کرده‌اند.

۳ شعبه جدید هلال احمر در شهرستان های تهران راه اندازی می شود

وی با اشاره به تراکم بالای نفوس و مسکن در تهران و لزوم افزایش آمادگی و سازمان‌دهی بهتر در مواجهه با خطرات طبیعی و انسانی افزود: نیاز به ایجاد شعبات تازه در استان تهران سال‌هاست که احساس می‌شود و اگر به توسعه شعب در این استان نپردازیم، قدرت پاسخگوی عملیاتی ما در حوادث کافی نخواهد بود.

رئیس جمعیت هلال احمر عنوان کرد: این شعب قرار است در شهرستان‌های قرچک، بهارستان و پردیس تاسیس شوند.

کولیوند با اشاره به اینکه شعب جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور علاوه بر مدیریت بحران‌ها در زمان حوادث در ایام سال هم مشغول کمک‌رسانی به مردم است، خاطرنشان کرد: خدمات درمانی و توانبخشی، کمک به اقشار محروم و کم‌برخوردار جامعه، آموزش همگانی برای عموم مردم و آموزش‌های تخصصی برای عوامل امدادی از مهم‌ترین سرفصل‌های فعالیت مستمر هلال احمر است و اکنون در استان تهران برای گسترش تمامی این اقدامات نیاز به افزایش شعب و تقویت ساختار اداری است.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=12285

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.