• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

راه‌اندازی دومین مرکز پزشکی حج در مدینه منوره در کمتر از ۷ ساعت

  • 30 خرداد 1401 - 0:33
راه‌اندازی دومین مرکز پزشکی حج در مدینه منوره در کمتر از ۷ ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی مرعشی با بیان این که تاکنون بیماری خاصی در بین زائران ایرانی در شهر مدینه گزارش و مشاهده نشده است، گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر مستقر در شهر پیامبر برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، درمانگاهی در هتل رمادی مدینه راه اندازی کرده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر خاطرنشان کرد: مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت در تلاش هستند تا به منظور تقویت خدمات پزشکی به زائران، دومین مرکز درمانی ویژه زائران را در یکی دیگر از هتل‌های مدینه راه اندازی کنند و به این منظور مشغول رایزنی‌های لازم برای اخذ مجوز از کشور میزبان هستند.

وی با بیان این که امکانات برای راه اندازی این مرکز درمانی مهیا شده است، افزود: با صدور مجوز، دومین مرکز پزشکی حج در مدینه منوره در کمتر از هفت ساعت راه اندازی خواهد شد.

در موسم حج تمتع امسال بیش از ۳۹ هزار و ۶۰۰ حاجی ایرانی در سرزمین وحی حضور می‌یابند؛ سفر زائران ایرانی از روز ۲۲ خرداد ماه به سرزمین وحی آغاز شده و انتقال آنها به دو شهر مدینه و جده تا روز سیزدهم تیرماه ادامه می‌یابد.بازگشت زائران نیز تا روز هفتم مرداد ماه و آخرین روز ذی الحجه خواهد بود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23994

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.