• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

راز ثروتمند شدن من با اشتغال زایی در حوزه پوشاک

  • 23 آبان 1401 - 1:21
راز ثروتمند شدن من با اشتغال زایی در حوزه پوشاک

مانتو یکی از محصولات مورد پسند بانوان ایرانی است، آن ها برای مراسمات مختلف سعی می کنند قشنگ ترین مانتو را بپوشند، من توانستم در مدت یک سال با این محصول و سنجیدن و آگاهی شرایط به موفقیت غیر قابل تصور برسم. شما نیز می توانید با مانتو به موفقیت برسید و اشتغال زایی پررونقی ذاشته باشید در ادامه چند مدل پرسود مانتو را به شما معرفی می کنم.

مانتو ویمسیکال

از مدل مانتو‌هایی که مناسب دختران جوان و نوجوان هستند، مانتو ویمسیکال است، مدل‌های جلو باز، انواع مانتو اسپرت بلند و کوتاه، مانتو با طرح‌های سنتی و فانتزی و… می‌باشد. معمولا مانتوهای دخترانه امروزی و به سبک ساده مدل‌های بدون یقه هستند و در آن‌ها از پارچه‌های شل استفاده شده است. سبک‌های کلاسیک با طرح‌های نامتقارن نیز می‌تواند انتخابی خوب برای مدل مانتو دخترانه است. دختران جوان بهتر است مانتوهایی ساده اما با رنگ‌های شاد و فانتزی انتخاب کنند تا جذاب‌تر به نظر برسند.پوشیدن این مانتوها برای مجالس توسط خانم‌های محجبه، انتخاب هوشمندانه‌ای است. مانتوهای کتی اسپرت بیشتر برای دورهمی‌های دوستانه در کافه و خیابان گردی کاربرد دارند.

مانتو کلاسیک

مانتوی زنان میانسال باید تفاوت‌هایی با مانتوی زنان جوان داشته باشد، خانم‌های میانسال باید مدل لباس‌های سرسنگین و خانمانه انتخاب کنند و از استایل‌های اسپرت دوری کنند. مانتو کلاسیک بلند که کار شده یا ساده هستند برای آن‌ها مناسب‌اند. انواع مدل‌های مانتو مجلسی و مدل مانتو ساده و طرح‌دار برای خانم‌های میانسال مناسب هستند. خانم‌ها در این سن و سال می‌توانند بر حسب سلیقه خود از مدل مانتوها با رنگ‌های تیره و روشن مناسب استفاده کنند.ین مانتوها بسیار شیک و جذاب هستند. مانتوهای کتی همیشه اولین انتخاب برای قرارهای مهم و رسمی ما هستند. همچنین   لباس‌های چهارخانه همیشه ترندی و جذاب هستند.

مانتو تابستانی

در این مقاله انواع مانتو و مدل های گوناگون آن مورد بررسی قرار می گیرد و شما با خواندن آن می توانید با انواع مدل های مانتو تابستانی آشنا شوید. به طور کلییکی از مهمترین پوشش های بانوان مانتو است و خانم ها وقت زیادی برای خرید مانتو صرف می کنند. مانتو تقریباً بزرگترین پوشش یک خانم بوده و در نتیجه می ‌تواند از مهم ترین عوامل ایجادیک استایل مناسب باشد.مانتو ها در ابعاد و اندازه های گوناگون طراحی و تولید می‌ شوند. به همین منظور شرکت های مختلفی با برند های گوناگون هر ساله به تولید مانتو ها می پردازند. همپنین مانتو کتی چهارخانه از آن مانتوهای کاربردی و پرطرفدار است که تیپ خاصی به شما می‌دهد. مانتوهای کتی چهارخانه به سادگی استایل می‌شوند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33667

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.