• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رئیس جمهور بر توجه ویژه به خوزستان تاکید دارد

  • 01 مهر 1400 - 1:31
رئیس جمهور بر توجه ویژه به خوزستان تاکید دارد

به گزارش مهر، انسیه خزعلی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اظهار کرد: نخستین سفر خود را به خوزستان انتخاب کردم چون بهترین روزهای زندگی و جوانی را در انقلاب و دفاع مقدس در این استان سپری کردم و آن را وطن خود می دانم؛ مردم خونگرم و صمیمی خوزستان این دیار با وجود محرومیت‌ها این استان را زنده نگه داشتند.

وی ادامه داد: این محدودیت‌ها از زمان جنگ ایجاد شد و بعد از آن طور که باید خوزستان سرپا نشد که این امر مسئولیت‌ها را برای مسئولان سنگین‌تر می‌کند تا توجه ویژه به این استان داشته باشند و رئیس‌جمهور نیز بر این موضوع تأکید ویژه دارند.

وی به نقش زنان در دفاع مقدس و انقلاب اشاره کرد و افزود: بانوان مقاوم و فداکار خوزستان که در زمان جنگ و بعد از آن نشان دادند که جایگاه زن در مقاومت، ایستادگی و سازندگی چگونه است و این زنان سزاوار این هستند که بیش از این مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند.

خزعلی گفت: در بخش‌های مختلف نیاز است تا حمایت‌هایی را از خواهران داشته باشیم از جمله در بحث‌های اقتصادی و با شرایطی که اکنون در کشور وجود دارد، زن‌هایی که سرپرست خانوار هستند و به‌طور خاص آسیب‌هایی که در بعضی از استان‌ها شدت بیشتری دارد که این امر ظاهراً در خوزستان نیز مشاهده می‌شود باید مورد حمایت قرار بگیرند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=6530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.