• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

رأی من به طرح صیانت از فضای مجازی منفی بود

  • 12 مرداد 1400 - 14:41
رأی من به طرح صیانت از فضای مجازی منفی بود

به گزارش مهر، سید لفته احمد نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: من موافق با محدود کردن اینترنت نیستم اما موارد آن گونه که در فضای مجازی منتشر شده، نیست بلکه اکنون تنها رأی داده شده که موضوع به کمیسیون ارجاع داده شود تا کمیسیون بعد از تشکیل کارگروه‌هایی متشکل از دستگاه‌های مختلف، تصمیم گیری کند و مطمئن باشید کاری که انجام می‌شود به ضرر مردم نخواهند بود.

وی به مشکلات خرمشهر اشاره کرد و گفت: از نظر من عمران مهمترین مشخصه در خرمشهر است چراکه شرایط حوزه عمران شهری و روستایی و توسعه شبکه آب و فاضلاب در خرمشهر مطلوب نیست و نسبت به مردم خرمشهر بی مهری شده است.

نماینده مردم خرمشهر به اولویت بندی اختصاص اعتبارات نیز اشاره کرد و گفت: اعتبارات شهرستان بیشتر باید در قالب پروژه‌های عمرانی، توسعه معابر، روکش آسفالت در حوزه شهر و روستا و بخش مینو هزینه شود و مباحث بعدی در امور مربوط به تولید و اشتغال مولد و رفع موانع تولید باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد در سطح شهرستان مشکلاتی وجود دارد. به عنوان نمونه در حوزه ورزش کاستی‌هایی وجود دارد که باید به آنها پرداخته شود و در شهرستان اعتباراتی کمی به حوزه ورزش اختصاص داده شده و به طور قطع در سطح استان و مرکز برای جذب اعتبارات پیگیری‌هایی انجام خواهیم داد.

احمد نژاد بر پیگیری مسائل در سطح کشوری تاکید کرد و گفت: مشکلات عمرانی شهرستان به قدری زیاد است که فعلاً نشان نمی‌دهد مگر اینکه به طور وسیع کار شود البته باید مسائل را نسبت به شرایط روز کشور و تحریم‌ها در نظر گرفت و از محل‌های مختلف و از طریق استان و وزارتخانه‌ها برای جذب اعتبارات پیگیر هستم اما مسئولان نیز باید دلسوزی به خرج دهند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=985

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.