• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲

دیدار وزیر راه و شهرسازی با مدال‌آوران رقابت‌های جهانی کشتی

  • 27 مهر 1400 - 21:37
دیدار وزیر راه و شهرسازی با مدال‌آوران رقابت‌های جهانی کشتی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در این دیدار با بیان اینکه قهرمانان کشتی، الگوی نوجوانان و جوانان کشور هستند گفت: نظام، حاکمیت و دولت به وضعیت این قهرمانان رسیدگی کند.

وی ادامه داد: وقتی افتخارآفرینی کشتی گیران در رقابت‌های جهانی دیده شود، نوجوانان و جوانان به ورزش ترغیب می‌شوند و از خیلی از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی دور می‌مانند.

دبیر تصریح کرد: این مدال آوران زندگی خود را گذاشته و اردوهای شبانه روزی را در شرایط سخت قرنطینه تحمل کرده اند تا افتخار برای ایران عزیز کسب کنند و به نوعی برند نظام و مملکت محسوب می‌شوند.

رئیس فدراسیون کشتی در این جلسه پیشنهاد داد تا کارگروهی تشکیل تا به مشکلات این ۱۳ مدال آور رقابت‌های جهانی نروژ رسیدگی شود.

در ادامه رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: افتخار می‌کنم که در دفاع مقدس، جبهه‌ها و در هر سمتی که بوده ام به مردم خدمت کردم و ما خادم ملت هستیم. من چه در وزارت نفت و چه در وزارت راه و شهرسازی به دنبال خدمت رسانی به مردم و ایران اسلامی بوده و هستم.

وی با تقدیر از افتخارآفرینی‌های کشتی گیران در رقابت‌های جهانی نروژ گفت: باید این قهرمانی‌ها دیده شود و من در این مورد با دکتر رئیسی رئیس جمهور نیز صحبت کرده و گفته ام حتماً از این قهرمانان به نحو شایسته تجلیل و حمایت شود و رئیس جمهور هم موافق این موضوع بودند.

قاسمی تصریح کرد: با ایجاد کارگروه برای حل مشکلات مدال آوران رقابت‌های جهانی نروژ موافق هستم و این موضوع را دنبال خواهم کرد و مقرر شد تا ۱۰ روز آینده این کارگروه تشکیل شود.

رئیس فدراسیون کشتی نیز یکی از این اعضای کارگروه خواهد بود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=9140

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.