• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دیدار روسای فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و ورزش‌های دانشگاهی

  • 08 خرداد 1401 - 12:49
دیدار روسای فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با حضور در محل این فدراسیون در خصوص همکاری‌های دوجانبه بین دو فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با حضور خواجوی دبیر کل کوشکی رئیس انجمن همگانی فدراسیون و احمدی رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی استان زنجان برگزار شد در راستای بررسی پتانسیل‌های موجود جهت همکاری مشترک بین دو فدراسیون بحث و تبادل نظر شد.

بهتری در این نشست گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در تمام زمینه‌ها آمادگی همکاری با فدراسیون دانشگاهی را دارد.

در ادامه بشیریان گفت: در شهریور ماه سال جاری مسابقات ورزش‌های رقابتی در کشور ترکیه که در رشته‌های (ووشو، کشتی آزاد و فرنگی، سامبو، موی تای، کاراته و بوکس) برگزار شود و امیدوارم بتوانیم با همکاری فدراسیون و بخش‌ها تیم‌های خوبی را به این رقابتها اعزام کنیم.

همچنین در ادامه این جلسه احمدی رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی استان زنجان گزارشی از اولین دوره فستیوال هنرهای رزمی که از سوم خرداد به مناسبت آزاد سازی خرمشهر آغاز شده و تا اول مهرماه هفته دفاع مقدس به صورت مجازی ویژه دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار خواهد شد را ارائه دادند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=22625

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.