• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

دیدار روسای فدراسیون‌های هندبال ایران و قطر

  • 08 فروردین 1401 - 12:45
دیدار روسای فدراسیون‌های هندبال ایران و قطر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران با ابراز خرسندی از حضور رئیس فدراسیون هندبال قطر در ایران گفت: حدود ۹ سال بود که در ایران میزبانی مسابقات بین‌المللی را نداشتم و پس از تلاش‌های بسیار توانستیم میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در رشته هندبال ساحلی شویم. تمامی تلاش ما فراهم کردن بهترین شرایط برای میزبانی از تیم‌های خارجی بود و در این میان برای تیم ملی قطر بهترین شرایط و امکانات را فراهم نمودیم.

وی خطاب به رئیس فدراسیون هندبال قطر اظهار کرد: امروز هندبال قطر آبروی هندبال آسیا در جهان است و این حاصل زحمات شما و کادر فدراسیون هندبال قطر است. علاقه‌مندیم تا ارتباطات و زمینه‌های همکاری میان دو فدراسیون ایران و قطر گسترده‌تر شود.

پاکدل نیز در ادامه روابط ایران و قطر را بسیار عمیق و دوستانه عنوان کرد و گفت: دو کشور ایران و قطر همواره در زمینه‌های مختلف ارتباطات بسیار خوبی با یکدیگر دارند و این ارتباطات در ورزش بسیار گسترده بوده و هست. ما آماده برگزاری دیدارهای دوستانه و اردوهای مشترک با تیم‌های ملی قطر هستیم و به ویژه در بخش هندبال بانوان نیز آماده انتقال تجربیات خود به کشور قطر هستیم.

احمد الشعبی رئیس فدراسیون هندبال قطر نیز با ابراز خرسندی از سفر به ایران، خاطر نشان کرد: فدراسیون هندبال ایران یکی از فعال‌ترین فدراسیون‌های هندبال در آسیاست و ریاست این فدراسیون با تلاش بسیار توانسته روند رو به رشدی را در این رشته ورزشی در ایران به وجود آورد. ایران و قطر ارتباطات بسیار خوبی در تمامی بخش‌ها دارند و در زمینه ورزش و به خصوص رشته هندبال این ارتباطات بسیار گسترده است و ما نیز حاضریم تا تجربیات و امکانات خود را در اختیار هندبال ایران قرار دهیم.

وی ادامه داد: ایران در رشته هندبال بسیار خوب فعالیت خود را دنبال می‌کند و هر زمان که یک تورنمنت خوب در قطر داشته باشیم حتماً تیم ملی هندبال ایران را مد نظر داریم و از ایران دعوت به عمل می‌آوریم.

بسیار خوشحالم که هر دو تیم ملی ایران و قطر در مسابقات قهرمانی جهان حضور دارند و امیدوارم هر دو تیم بتوانند عملکرد موفقی را از خود به نمایش بگذارند و نمایندگان شایسته‌ای برای آسیا باشند.

رئیس فدراسیون هندبال قطر با بیان اینکه همواره خاطرات بسیار خوبی از ایران به یاد دارد، گفت: در سال ۲۰۰۲ که برای نخستین بار هندبال قطر راهی مسابقات جهانی شد این اتفاق در ایران رخ داد و به همین دلیل همیشه خاطره خوبی از ایران دارم. البته نباید مهر و محبت و مهمان‌نوازی مردم خوب ایران را فراموش کرد. همه ما از یک خانواده هستیم و دست در دست هم به توسعه هندبال کمک خواهیم نمود.

وی افزود: ما آماده برگزاری اردوهای مشترک و دیدارهای دوستانه بیشتری با تیم‌های ملی ایران هستیم و اگر تورنمنتی را در قطر برگزار نماییم، اولویت ما حضور تیم‌های ملی ایران است.

رئیس فدراسیون هندبال قطر با ابراز خرسندی از جهانی شدن تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختران ایران افزود: حضور تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان بسیار باعث افتخار است و امیدوارم هر دو تیم در مسابقات جهانی موفق باشند.

احمد الشعبی در ادامه از تلاش‌های علیرضا پاکدل در ریاست فدراسیون هندبال ایران تمجید نمود و گفت: همه باید از فدراسیون هندبال ایران و بخصوص ریاست این فدراسیون حمایت نمایند. علیرضا پاکدل به پیشرفت هندبال ایران کمک بسیاری نمود و اگر او نباشد هندبال ایران افت خواهد کرد. اینکه بعد از سال‌ها هندبال ایران جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب می‌کند نشان از مدیریت خوب فدراسیون دارد.

وی افزود: همان‌طور که چندین رشته توپی در ایران طی سالهای اخیر توسعه یافته‌اند و در مسیر پیشرفت قرار گرفته‌اند، هندبال ایران نیز با حضور علیرضا پاکدل در حال پیشرفت است و باید حضور او را در ریاست فدراسیون ایران قدر بدانیم و از او حمایت نماییم.

در پایان این دیدار تندیس یادبود مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا همراه با هدایایی از سوی ریاست فدراسیون هندبال ایران به رئیس فدراسیون هندبال قطر اهدا شد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=18984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.