• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دیدار تیم ملی بسکتبال با فینالیست سوپرلیگ صربستان

  • 28 خرداد 1401 - 12:47
دیدار تیم ملی بسکتبال با فینالیست سوپرلیگ صربستان

به گزارش خبرنگار مهر، ملی پوشان بسکتبال که برای حضور در پنجره سوم انتخابی جام جهانی آماده می شوند اول تیرماه به صربستان سفر می کنند تا پیش از حضور در این پنجره از رقابت ها، برگزارکننده اردوی برون مرزی همراه با دیدارهای تدارکاتی باشند.

برای تیم ملی بسکتبال طی یک هفته اقامتی که در بلگراد خواهد داشت، دو دیدار تدارکاتی نهایی شده است. این دو دیدار برابر تیم FMP یکی از دو فینالیست مسابقات باشگاهی سوپر لیگ صربستان برگزار می شود.

قرار است این دو دیدار ۳ و ۶ تیرماه برگزار شود. احتمالا تا آن زمان فینال سوپر لیگ صربستان به پایان رسیده و قهرمان این رقابت ها مشخص شده است اما به هر حال حریف تدارکاتی تیم ملی بسکتبال این روزها درگیر فینال مسابقات باشگاهی کشورش است.

سجاد مشایخی، رسول مظفری، بهنام یخچالی، نوید رضایی فر، امیرحسین یازرلو، متین آقاجان پور، سجاد پذیرفته، محمد جمشیدی، آرمان زنگنه، محمد یوسف وند، ارسلان کاظمی، حامد حدادی، محمد حسن زاده و جلال آقامیری بازیکنانی هستند که در ترکیب تیم ملی بسکتبال را در سفر به صربستان تشکیل می دهند. قرار است از همین ترکیب برای حضور در پنجره سوم انتخابی جام جهانی هم استفاده شود. البته که برای هر یک از دو دیدار این پنجره، ۱۲ بازیکن معرفی خواهد شد.

دیدار نخست تیم ملی بسکتبال در پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۱۰ تیرماه در آلماتی و برابر تیم ملی قزاقستان برگزار می شود. ملی پوشان بسکتبال پس از این دیدار راهی سوریه می شوند تا ۱۳ تیرماه با تیم ملی این کشور دیدار داشته باشند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23895

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.