• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دو مدال طلا برای تیم ملی پیشکسوتان ایران بدست آمد

  • 30 خرداد 1401 - 12:48
دو مدال طلا برای تیم ملی پیشکسوتان ایران بدست آمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در حالی در سی و ششمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در هند با ۹ ورزشکار حضور دارد که در سومین روز مسابقات و در دسته ۱۰۵- کیلوگرم محمد حسن مردان هریس در رده پیشکسوتان و مصطفی یزدانی در بخش بزرگسالان به روی تخته رفتند و به رقابت با سایر حریفان خود پرداختند.

مردان ابتدا در بخش اسکوات موفق به مهار ۲۱۰ کیلوگرمی شد و به مدال طلا رسید. وی در بخش پرس سینه نیز موفق شد وزنه ۱۱۰ کیلوگرمی را به نام خود ثبت کند و به مدال طلا برسد. مردان در پایان در بخش ددلیفت موفق به ثبت وزنه ۲۲۵ کیلوگرمی شد. وی در پایان موفق شد در مجموع با ثبت رکورد ۴۵۴ کیلوگرم به مدال طلای این رده دست پیدا کند.

مصطفی یزدانی نیز در بخش اسکوات با ثبت وزنه ۳۳۰ کیلوگرم در رده چهارم قرار گرفت. او در بخش پرس نیز موفق به مهار وزنه ۲۱۲.۵ کیلوگرمی شد و به مدال برنز رسید. در پایان نیز یزدانی در بخش ددلیفت موفق به ثبت رکورد ۳۲۷.۵ شد و با قرار گرفتن در رده نخست به مدال طلا رسید. وی در مجموع با ثبت رکورد ۸۷۰ کیلوگرم صاحب گردن آویز طلای آسیا در رده بزرگسالان شد.

گفتنی است؛ پیش از این در روزهای گذشته الیاس کلابی در رده جوانان در مجموع به مدال نقره دسته ۵٩ کیلو گرم رسید، امیررضا مس فروش توانست در رده پیشکسوتان در دسته ۶۶ کیلوگرم صاحب مدال نقره شود، مرتضی دژآلود در رده پیشکسوتان در دسته ۹۳ کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرد و فاضل رویاوی و مصطفی خادمی در دسته ۹۳ کیلو گرم در رده بزرگسالان به ترتیب صاحب گردن آویز طلا و نقره شدند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=24033

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.