• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

دولت برای رفع مشکلات مردم مصمم است

  • 04 مهر 1400 - 1:42
دولت برای رفع مشکلات مردم مصمم است

به گزارش مهر، سردار احمد وحیدی شنبه‌شب در نشست با امام جمعه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا درس بزرگی به ما دادند و همه باید رهرو راه شهدا باشیم.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس دشمنان جنگ نابرابری را علیه ما شکل دادند و کشورهای مختلفی با دشمن بعثی همراهی کردند ولی به همت ملت ایران اسلامی، پیروزی‌های بزرگی نصیب ما شد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه پیروزی‌های ایران در دوران دفاع مقدس در سایه تکیه بر ارزش‌های معنوی رقم خورده است افزود: باید این مفاهیم را در هفته دفاع مقدس تکرار و بازخوانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی با حرکت در مسیر حق به موفقیت دست یافته است ادامه داد: نمونه‌های متنوعی نیز برای این مهم وجود دارد و این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.

وحیدی با اشاره به حماسه آفرینی جوان ۱۵ ساله علی لندی ایذه‌ای تاکید کرد: این نوجوان با جانفشانی دو بانو را نجات داد و خود جان باخت. این شجاعت و فداکاری زاییده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه گوهرهای نابی در این خاک مقدس نهفته است اضافه کرد: این گوهرها یک روز با شهادت شهید حججی و یک روز با شهادت سردار سلیمانی برای ایران اسلامی عزت می‌آفریند.

وزیر کشور روحانیت و علمای استان بوشهر را ظرفیت بسیار مهمی دانست و خاطرنشان کرد: استان بوشهر با داشتن چنین روحانیتی مملو از حماسه، دفاع و بزرگی است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=6851

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.