• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دوره تربیت مربی مدیریت بحران پایتخت برگزار می‌شود

  • 08 شهریور 1400 - 12:31
دوره تربیت مربی مدیریت بحران پایتخت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره تربیت مربی مدیریت بحران با شرکت داوطلبان این حوزه با هدف ارتقای آگاهی نسبت به مخاطرات طبیعی و آشنایی با فرماندهی حادثه از تاریخ ۳ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۸ شهریور برگزار می‌شود.

فراخوان این دوره آموزشی به صورت عمومی از طریق مکاتبه با سازمان‌ها و شرکت‌هایی همانند شرکت نفت، گاز، برق، آب، هلال احمر، شهرداری‌ها و ادارات کل مدیریت بحران استان‌ها منتشر شده است.

این دوره با تدریس توسط ۱۰ استاد و در قالب ۱۶ سرفصل شامل چگونگی حضور در محیط‌های آموزشی، فن بیان و ارتباط مؤثر، آشنایی با فرماندهی حادثه، شناخت مخاطرات طبیعی و آمادگی در برابر آنها، آشنایی با مدیریت بحران، جامعه شناسی و روانشناسی بحران، امداد و نجات و آوار برداری، کمک‌های اولیه، تئوری و رفتارشناسی حریق، مدیریت اجتماعات و تخلیه اضطراری، اسکان اضطراری و موقت، رسانه و مدیریت بحران، حریق و اطفا حریق و کمک‌های اولیه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، دوره مذکور شامل ۴۰ ساعت آموزش تئوری به صورت مجازی آنلاین، ۱۶ ساعت آموزش مجازی آفلاین و ۴ ساعت آموزش عملی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری در قالب ۴ گروه مجزا برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، هر یک از داوطلبانی که بتوانند حد نصاب نمره ۷۰ را طی آزمون کتبی و شفاهی این دوره به دست بیاورند، موفق به دریافت گواهینامه دو زبانه و کارت مربیگری مدیریت بحران خواهند شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3867

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.