• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دورخیز قهرمان کشتی آسیا برای بازگشت به میادین

  • 26 فروردین 1401 - 12:46
دورخیز قهرمان کشتی آسیا برای بازگشت به میادین

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد ابراهیمی دارنده دو مدال طلای قهرمانی آسیا در وزن ۹۲ کیلوگرم یکی از مدعیان تیم ملی کشتی آزاد محسوب می‌شود که به دلیل مصدومیت و روند درمان از میدان دور است. ابراهیمی سال گذشته در تمرینات تیم ملی از ناحیه زانوی پای راست دچار مصدومیت و کمی بعد از ناحیه رباط صلیبی و مینیسک دچار مشکل جدی شد. او در نهایت زانوی خود را تیغ جراحان سپرد و روند درمانی خود را برای بازگشت به میدان آغاز کرد.

محمد جواد ابراهیمی که در حال حاضر در کلینیک باشگاه استقلال مشغول فیزیوتراپی بعد از جراحی است در خصوص آخرین وضعیت درمانی خود به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه با پشت سر گذاشتن عمل جراحی و روند درمانی وضعیت خوبی دارم و آنطور که پزشکان معالج گفته‌اند می‌توانم به زودی تمرینات سبک خودم را آغاز کنم. البته تمرینات اصلی را باید حدود سه ماه دیگر استارت بزنم.

 دورخیز قهرمان کشتی آسیا برای بازگشت به میادین

وی افزود: مطمئناً در این مدت که از میادین دور بودم انگیزه بسیار بالایی برای بازگشت دارم و سعی می‌کنم رفته رفته و با تمام توان به روزهای اوج نزدیک شوم. بی تردید هدف اصلی من کسب دوبنده تیم ملی و کسب افتخار است که این موضوع به من نیرو و انرژی مضاعفی برای بازگشت می‌دهد.

قهرمان کشتی آسیا با اظهار امیدواری برای رسیدن به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی گفت: مکاتباتی با هیأت کشتی استان مازندران داشتم و از متولیان خواستم تا زمینه بازگشت مرا به عرصه ملی فراهم کنند که این موضوع به موافقت کادر فنی و فدراسیون نیز بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا طی روزهای ۳۰ فروردین تا ۴ اردیبهشت ماه در شهر اولان باتور کشور مغولستان برگزار می‌شود. کشتی‌گیران کشورمان بعد از این مسابقات باید خود را مهیای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان (۱۹ تا ۲۷ شهریورماه) و بازی‌های آسیایی چین (۳۰ شهریورماه تا ۲ مهرماه) کنند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=20022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.