• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دورخیز«لوپتو»برای اکران درروسیه/سوره با چه فیلم‌هایی به مسکو رفت؟

  • 12 خرداد 1402 - 19:02
دورخیز«لوپتو»برای اکران درروسیه/سوره با چه فیلم‌هایی به مسکو رفت؟

به گزارش خبرنگار مهر، بازار فیلم مسکو از ۲۹ تا ۳۱ ماه می برابر با ۸ الی ۱۰ خرداد در شهر مسکو روسیه برگزار شد و سازمان سینمایی سوره یکی از شرکت‌های بین‌المللی بود که در این بازار جهانی حضور داشت.
الهه طاهایی مدیر مرکز بین‌الملل سازمان سینمایی سوره در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضور در این بازار جهانی گفت: امسال، نخستین باری بود که سازمان سینمایی سوره در بازار فیلمِ مسکو حضور داشت و این اهمیت بسزایی برای ما دارد.
وی در ادامه افزود: در این بازار فیلم، بیش از ۱۵۰۰ نفر از مدیران سطح بالای صنعت فیلم، شرکت‌های توزیع و تولید معتبر روسیه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع (C.I.S) حاضر بودند.

این مدیر سینمایی اضافه کرد: حضور ما در این بازار موجب شد تا شرکت‌های بزرگ فیلم با مرکز بین‌الملل سازمان سینمایی سوره آشنا شوند. همچنین بیش از ۴۵ جلسه با روسیه، چین، هند، ترکیه و کشورهای مشترک‌المنافع برگزار شد و می‌توان گفت در واقع بازار مسکو می‌تواند یکی از مهم‌ترین بازارهای شرق آسیا باشد.
طاهایی درباره آثاری که در این بازار فیلم نمایش داده شده، بیان کرد: تقریباً تمامی آثار اخیر سازمان سینمایی سوره از جمله فیلم‌های سینمایی «عطرآلود»، «در آغوش درخت»، «استاد»، «ضد»، «هناس»، «شادروان»، «بیرو» و «ای مو» نمایش داده شد. همچنین آثار فیلم کوتاه و انیمیشن‌های مرکز سینمایی سوره در این بازار معرفی شدند.
وی در پایان تاکید کرد: انیمیشن سینمایی «لوپتو» به صورت اختصاصی برای نمایش در روسیه معرفی شد و ممکن است به زودی قرارداد اکران آن با این کشور بسته شود.
بازار فیلم مسکو تنها بازار جهان است که فروشندگان بین‌المللی و خریداران روسیه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع را به هم متصل می‌کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42816

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.