• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

دنبال این هستیم با فوتبال پاک صعود کنیم/ تا آخرین لحظه امیدواریم

  • 16 اردیبهشت 1401 - 22:39
دنبال این هستیم با فوتبال پاک صعود کنیم/ تا آخرین لحظه امیدواریم

فراز کمالوند در خصوص پیروزی روز گذشته تیمش برابر شهرداری همدان در هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته یک بیان کرد: خیلی خوشحالم توانستیم سه امتیاز خوب بگیریم، بازی خوبی بود، بچه‌ها یکی دو هفته است تلاششان را مضاعف کردند.

وی ادامه داد: با اینکه از جدول مقداری عقب افتادیم، اما در بازی ملوان و بازی روز گذشته خیلی انرژی گذاشتیم، فکر می‌کنم نیمه اول پنج تا شش موقعیت ۱۰۰ درصد گل را از دست دادیم، گلر تیم مقابل ستاره بازی بود. فکر می‌کنم اگر آقای کریمی در دروازه تیم شهرداری همدان نبود می‌شد یک نتیجه عجیب‌وغریب رقم بخورد.

سرمربی خیبر در خصوص وقفه در بازی به دلیل قطع برق ورزشگاه تختی خرم‌آباد اظهار کرد: در نیمه دوم در اوج فشار حملات ما متأسفانه برق‌ها رفت. به مسئولان استان می‌گویم اگر می‌خواهیم تیممان را به لیگ برتر ببریم چه امسال و چه سال آینده باید زیرساخت را درست کنیم، وقتی می‌دانیم بازی باید زیر نور برگزار شود یک اکیپ برق را مستقر کنیم که اگر چنین اتفاقی افتاد بتوانند بلافاصله آن را رفع رجوع کنند نه اینکه نزدیک به نیم ساعت تا ۳۵ دقیقه آن هم در اوج حملات و فشار ما برق قطع شود. سرمربی خیبر اضافه کرد: این اتفاق آب سردی بود که روی ما ریختند هرچند فضل خدا شامل حال ما شد و توانستیم به بازی برگردیم و گل نیز بزنیم اما به اعتقاد من اگر به دنبال این هستیم که این تیم یک روز در لیگ برتر بازی کند ابتدا باید زیرساخت‌هایمان را درست کنیم.

وی افزود: خوشحالم از اینکه می‌بینم بچه‌ها با اینکه از جدول عقب افتاده‌اند اما با جان‌ودل تلاش می‌کنند و هرگز پا پس نگذاشته‌اند. امیدوارم این انگیزه و نشاط در تیم ادامه پیدا کند.

کمالوند در ادامه صحبت‌هایش گریزی به بحث داوری‌ها نیز داشت و گفت: حرف‌های خود را در رابطه با مسابقات فوتبال لیگ یک در مصاحبه‌های گوناگون و کنفرانس‌های خبری زده‌ام، امیدوارم برای همه تیم‌ها بررسی دقیق شود، از خیبر شروع کنند و داوری‌ها بررسی شود و ببینند در این بیست‌وهشت هفته چه تیم‌هایی متضرر شده است.

وی بیان کرد: فکر می‌کنم بیشترین ضرر را در مسابقات امسال در تیم‌های مدعی ما داشتیم، به گواه فیلم‌هایی که موجود است، کارشناسان فیلم بازی‌ها را بگذارند و کارشناسی کنند هر تیمی چند امتیاز منتفع و چند امتیاز متضرر شده است.

سرمربی خیبر تصریح کرد: دنبال این هستیم با یک فوتبال پاک و سالم به لیگ برتر بیاییم، هرگز نمی‌خواهیم حتی کسی یک اوت دستی به نفع ما بگیرد یا کسی جلوی ما جوانمردانه بازی نکند همین‌جا اعلام می‌کنم در تمام بازی‌ها و تیم‌هایی که بازی داریم با تمام وجود مقابل ما بازی کنند. فوتبال باید جوانمردانه و پاک باشد و این ممکن است تاوان داشته باشد، اشکال ندارد ما و دکتر عبدی تاوان آن را می‌دهیم، اما حاضر نیستیم برای به دست آوردن قهرمانی و صعود به لیگ برتر دست به هر کاری بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: به اعتقاد ما نه‌تنها در شش هفته باقیمانده بلکه تا پایان سوت آخرین مسابقه با تمام توان می‌جنگیم حتی اگر قبلش مشخص شده باشد که ما شانس صعود نداریم، به جدول کاری نداریم. به بچه‌ها هم گفتم، به خاطر شاد کردن دل مردم باید برویم و بجنگیم و ببریم اگر تیم بالا آمدن خدا را صد هزار مرتبه شکر اگر هم خدای نکرده بالا نیامد یک هفته تعطیل می‌کنیم و بلافاصله برای فصل جدید با یک برنامه‌ریزی و زیرساخت جدید کار را شروع می‌کنیم.

سرمربی خیبر افزود: ما تا آخرین لحظه امیدواریم، اما من امیدی در دلم روشن شده است. بازی رئال مادرید خیلی چیزها را به ما ثابت کرد، تیم خوشه طلایی ساوه ملوان را برد، به خاطر همین است که فوتبال جذاب است تا آخرین لحظه هیچ‌کس نمی‌داند چه اتفاقی می‌افتد.

کمالوند در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه الآن همه فشارها روی دوش آقای عبدی افتاده است، گفت: وی الآن تیم داری می‌کند و همه می‌دانیم هزینه آن سرسام‌آور است، یک مسابقه فوتبال که بیرون از خانه بازی می‌کنیم نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه به دنبال دارد، دکتر عبدی در این دو فصل که آمده حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده است، نمی‌شود فقط بگوییم وی هزینه کند، باید زیرساخت آماده کنیم، زمین بدهیم تا این سرمایه‌گذار بخش خصوصی حوزه ورزش بتواند یک کمپ درست کند، اگر همت استانی پشت تیم بیاید موفق می‌شود.

وی تصریح کرد: الآن کسی آمده که بخش خصوصی است و هیچ چشم‌داشتی هم ندارد، اصلاً فوتبال به‌جز هزینه چیزی داخل آن نیست، یک ریال درآمد در فوتبال وجود ندارد همه‌اش هزینه است، نه تبلیغات داریم، نه حق پخش و نه کپی‌رایت.

سرمربی خیبر گفت: باید زیرساخت‌ها در استان درست شود و همه دستگاه‌ها پشت خیبر بیایند. ما نیازمند حمایت هستیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=21224

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.