• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دلیل راه‌یابی زود هنگام ایران و کره به جام‌جهانی به روایت سایت عربی

  • 14 اسفند 1400 - 9:39
دلیل راه‌یابی زود هنگام ایران و کره به جام‌جهانی به روایت سایت عربی

به گزارش ایسنا،تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با قرار گرفتن به ترتیب در رده اول و دوم جواز صعود به جام‌جهانی را به دست آوردند.

ایران و کره صعود زود هنگامی به جام جهانی داشتند این درحالی است که سوریه وداع زود هنگامی داشت و سه تیم امارات، لبنان و عراق هم برای کسب جایگاه سوم و حضور در پلی آف تلاش می‌کنند.

سایت عربی کوره از دلیل راه‌یابی زود هنگام ایران و کره جنوبی به جام جهانی ۲۰۲۲ سخن به میان آورد و نوشت: “ایران و کره‌جنوبی از نظر فنی در بهترین شرایط خود قرار نداشتند و این به خاطر تغییرات گسترده در ترکیب دو تیم و اضافه شدن بازیکنان جدید بود، با این حال آنها به خاطر سطح کیفی پایین تیم های عربی حاضر در گروه آنها توانستند صعودی راحت به جام‌جهانی داشته باشند. هیچ‌کدام از تیم‌های عربی این گروه نتوانستند برابر کره جنوبی و ایران به پیروزی دست پیدا کنند”.

این سایت در ادامه نوشت: “تیم های عربی گروه A تغییرات زیادی داشتند و این باعث شد تا از ثبات لازم برخوردار نباشند. ایران و کره جنوبی به خاطر تجربه بازیکنان سرشناس خود که در لیگ های معتبر اروپایی بازی می‌کنند توانستند زود به جام جهانی راه پیدا کنند، این درحالی است که چیزی از بازیکنان سرشناس تیم های عربی این گروه ندیدیم”.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=17640

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.