• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دلخوری مطهری از مدیریت باشگاه استقلال/ گیتاریست‌ جدا می‌شود؟

  • 21 مرداد 1400 - 20:42
دلخوری مطهری از مدیریت باشگاه استقلال/ گیتاریست‌ جدا می‌شود؟

به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال روزهای شلوغی را می‌گذراند و در حال حاضر مساله اصلی مدیران استقلال، مذاکره با لیست ورودی فرهاد مجیدی و تمدید قرارداد با بازیکنان مد نظر سرمربی استقلال است.

در این بین برخی از بازیکنان استقلال از شرایط  موجود از تمدید قرارداد خود راضی نیستند و گفته می‌شود اگر شرایط‌شان در استقلال مطلوب نباشد از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شوند.

ارسلان مطهری یکی از این بازیکنان است که مدت‌ها پیش از شرایط خود در استقلال رضایت چندانی نداشت. این بازیکن از وضعیت مالی خود در این تیم ناراضی بود و از مدت‌ها پیش هم اعلام کرده بود پس از پایان فصل و بررسی‌های موجود، با مدیران استقلال مذاکره می‌کند و اگر بر سر مطالبات و تمدید قرارداد با استقلال به توافق نرسد از استقلال جدا می‌شود. این بازیکن تاکید داشت تمایل زیادی به تعویق این مذاکره ندارد و برای روشن شدن تکلیفش، زمان زیادی به مدیران باشگاه استقلال نخواهد داد.

با این حال و با شرایطی که پیش آمده است، به نظر می‌رسد مطهری نتوانسته با مدیران استقلال به توافق مطلوبی برسد و اگر شرایط به همین شکل پیش برود، باید ارسلان مطهری را یکی دیگر از جدا شده‌های استقلال قلمداد کرد. او با انتشار مطلبی در فضای مجازی، به شایعات جدایی‌اش بیش‌تر دامن زده است.

مطهری نوشته است: “امیدوارم اسم خوبی از من به جای مونده باشه. من به عنوان یه سرباز برای شمایی که بهترین هواداران دنیا و مالک این تیم هستید، تا ابد دوستتان دارم.”

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2040

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.