• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

دلایل برگزاری اردوی کشتی آزاد ایران در عراق از زبان مربی تیم ملی

  • 09 دی 1400 - 11:43
دلایل برگزاری اردوی کشتی آزاد ایران در عراق از زبان مربی تیم ملی

به گزارش خبرنگار مهر، چندی پیش جمعی از آزادکاران عنواندار و منتخب کشورمان برای برپایی یک اردوی مشترک در عراق راهی این کشور شدند که این تمرینات با برنامه‌های مختلف تفریحی، فرهنگی و زیارتی همراه بود

در همین راستا مصطفی میرعمادیان مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با اظهار رضایت از برپایی اردوی تدارکاتی و زیارتی در عراق به تشریح دلایل برگزاری این تمرینات پرداخت و گفت: «طبق برنامه‌های کار فنی باید اردوی اول تیم ملی باید شروع می‌شد که ما ابتدا تصمیم گرفتیم که به کشور بلغارستان برویم، اما چون مصادف با سال نو میلادی بود متوجه شدیم تمام کشورهای اروپایی درگیر این موضوع هستند. بدین ترتیب کادر فنی تصمیم گرفت به اردوی کشور عراق برویم که این موضوع با موافقت فدراسیون کشتی همراه و دستور برگزاری این اردو در عراق صادر شد.»

وی افزود: برنامه‌ای که ما در نظر داشتیم به درستی انجام شد. طبق برنامه ابتدا سنجش میزان آمادگی کشتی گیران صورت گرفت که تست‌های مختلف توسط دکتر بدنساز تیم ملی به انجام رسید، ضمن اینکه به دنبال برگزاری تمرینات شاداب و مفرح هم برای کشتی گیران بودیم. مثلاً حسن یزدانی که چند وقت از شرایط مسابقه دور بود و کامران قاسم پور که مصدومیت داشت هم جزو نفرات حاضر در این اردو بودند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: آزادکاران کشورمان صبح و عصر تمرین داشتند. البته ما ابتدا ۴ روز در شهر بغداد بودیم و سپس به شهرهای نجف، کربلا و کاظمین هم رفتیم. در این اردوی مشترک علاوه بر تمرکز بچه‌ها روی بحث تمرینی، مسائل روحی روانی و معنوی هم دنبال شد. بطوریکه ما صبح و عصر تمرین داشتیم و شب‌ها نیز با بچه‌ها به زیارت می‌رفتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به بازگشت آزادکاران کشورمان از عراق، کادر فنی تیم ملی اردوی دیگری را برای جمعی از کشتی گیران منتخب از روز ۷ دیماه در تهران استارت زده اند که این تمرینات ۱۰ روز بطول می‌انجامد. علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم، محمد نخودی در ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم پور در ۹۲ کیلوگرم، مجتبی گلیج در ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نفرات حاضر در این اردو هستند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13748

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.