• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

دلایلی که منجر به عضویت دائمی رضایی درسازمان جهانی پاراوالیبال شد

  • 05 اردیبهشت 1401 - 12:49
دلایلی که منجر به عضویت دائمی رضایی درسازمان جهانی پاراوالیبال شد

هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حکمی که رئیس سازمان جهانی پاراوالیبال برای وی به عنوان عضو دائم افتخاری این سازمان صادر کرده است، گفت: به هر حال این تصمیمی بوده که از سوی سازمان جهانی پاراوالیبال و ریاست این سازمان گرفته شده است ما قطعا فعالیت ها و برنامه هایی دیده شده که منجر به این تصمیم گیری شده است.

وی تصریح کرد: طی مدت زمان ۴۰ سال کارهای مختلف و زیادی برای والیبال نشسته ایران و سازمان جهانی این رشته انجام داده ام. دوره های زیادی در کشورهای مختلف برگزار شده که تدریس آنها را بر عهده داشته ام. در برخی از این دوره ها که در سطح درجه ۲ بین المللی برگزار شد حتی طراح درس هم بودم.

مدیر فنی تیم های ملی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: همین سال گذشته از مجموع ۸ طرح درس دوره های بین المللی، طراح ۴ درس من بودم علاوه بر اینکه مدرس دوره ها هم بودم. من این کارها را بر اساس علاقه و عشقی که به والیبال نشسته و فعالیت در این رشته دارم، انجام داده ام اما شاید همین ها از چشم رئیس سازمان جهانی پنهان نمانده است.

رضایی که پیش از این هم از طرف رئیس سازمان جهانی پاراوالیبال به عنوان مشاور فنی وی منصوب شده بود در مورد اختیاراتی که به عنوان عضو دائم افتخاری این سازمان خواهد داشت، گفت: به این واسطه از این پس در تمام جلسات مجمع عمومی به عنوان ناظر اجازه حضور خواهم داشت. شرایط حضور در تمام مسابقات والیبال نشسته که در کشورهای مختلف برگزار می شود را هم دارم و در این رقابت ها فرصت اهدای کاپ و مدال به تیم های برتر را هم پیدا می کنم.

وی که همزمان نایب رئیس کنفدراسیون والیبال نشسته آسیاست و عضویت در کمیته مربیان جهانی را هم بر عهده دارد در واکنش به اینکه «عضویت دائم در سازمان جهانی پاراوالیبال احیانا تاثیری در این مسئولیت ها خواهد داشت یا کماکان در اختیارتان خواهد بود؟»، گفت: اگرچه به واسطه حکم جدیدی که گرفتم مسئولیت هایم بیشتر می شود و مشغله های بیشتری هم پیدا می کنم اما کماکان دیگر کرسی هایم را هم در اختیار خواهم داشت.

مشاور فنی رئیس سازمان جهانی پاراوالیبال همچنین در مورد مسابقات قهرمانی جهان و برگزاری این رقابت ها در زمان مقرر جدید (نوامبر ۲۰۲۲) گفت: قرار بود مسابقات اسفندماه سال گذشته در چین برگزار شود اما به خاطر کرونا با تعویق یکی دو ماهه مواجه شد اما بازهم مسابقات لفو و میزبانی چین هم منتفی شد. بعد از آن از میان ایران، مصر، بوسنی و فنلاند که متقاضی میزبانی بودند کشور بوسنی به عنوان محل جدید برگزاری مسابقات تعیین شد.

وی تاکید کرد: زمان این رقابت ها برای ماه نوامبر تعیین شده و تا به امروز هم تصمیم بر برگزاری قطعی مسابقات است به خصوص که این رقابت ها حُکم انتخابی المپیک را داردو قرار است تیم های اول و دوم آن سهمیه بازی های ۲۰۲۴ پاریس را دریافت کنند.

رضایی همچنین در مورد لیگ جهانی والیبال نشسته گفت: به خاطر برگزاری مسابقات قهرمانی جهانی در سال جاری قطعا امسال لیگ جهانی برگزار نمی شود. طبق برنامه دوره جدید این رقابت ها پس از چند سال وقفه سال آینده میلادی برگزار می شود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=20592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.