• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

دعوا ســر ۳۸ساله‌ها!

  • 02 بهمن 1400 - 11:40
دعوا ســر ۳۸ساله‌ها!

به گزارش ایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «کم‌کم به فصل نقل‌وانتقالات زمستانی نزدیک می‌شویم و شایعات در مورد جابه‌جایی بازیکنان مختلف به اوج رسیده است. در این میان پرسپولیس به خاطر کم‌وکاستی‌هایی که دارد و مخصوصا از این جهت که بعد از مصدومیت شدید عیسی آل‌ کثیر در خط حمله به مشکل خورده، نقش فعال‌تری در بازار ایفا خواهد کرد. در همین راستا منابع متعدد خبری از علاقه باشگاه پرسپولیس به جذب لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا، مهاجم ۳۸ ساله فولاد خوزستان خبر می‌دهند.

این موضوع با واکنش‌های زیادی در محافل فوتبالی مواجه شده و حتی خود هواداران پرسپولیس هم از آن متعجب هستند. آن چه این داستان را جذاب‌تر می‌کند، سختگیری شدید فولاد در مورد شیمباست. از قرار معلوم باشگاه خوزستانی در ازای صدور رضایت‌نامه مهاجم برزیلی‌اش خواهان جذب سه بازیکن پرسپولیس شده است. می‌گویند آنها مهدی شیری، سعید آقایی و رضا اسدی را می‌خواهند تا شیمبا را به سرخ‌پوشان پایتخت منتقل کنند!

این حجم از رقابت و جنجال به خاطر بازیکنی است که به‌زودی ۳۹ساله خواهد شد. شیمبا البته در سال‌های گذشته مهاجم قابلی بوده اما طبیعتا با افزایش سن بخشی از چالاکی و طراوتش را از دست داده است. پریرا در نیم‌فصل اول لیگ امسال هفت گل به ثمر رسانده که چهار تا از آنها پنالتی بوده است. آیا پرسپولیس برای جذب یک پنالتی‌زن مسن این همه تقلا می‌کند؟

جالب اینجاست که پریرا ابتدای فصل هم مورد توجه فرهاد مجیدی بود و سرمربی استقلال همچنان به خاطر عدم جذب او از مدیران سابق باشگاه گلایه دارد. البته باکی هم نیست؛ چرا که مجیدی به هدفش رسید و امین قاسمی‌نژاد ۳۶ساله را گرفت که در طول یک نیم‌فصل فقط یک گل برای او بزند! شکر خدا روزبه‌روز در حال پیشرفت هستیم و حالا نوبرانه فوتبال ایران، جدال بر سر جذب پابه‌سن‌گذاشته‌هاست. باور کنید اگر همین امروز پرسپولیس جلال حسینی را آزاد کند، ۱۵ تیم دیگر لیگ برتری وارد رقابت برای استخدام او خواهند شد!»

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=15080

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.