• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دست دوچرخه سواران ایران در استقامت جاده خالی ماند

  • 10 فروردین 1401 - 1:01
دست دوچرخه سواران ایران در استقامت جاده خالی ماند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های دوچرخه سواری جاده آسیا از ۵ فروردین در تاجیکستان آغاز و امروز به کار خود پایان داد. امروز سه شنبه نهم فروردین ماه ۵ رکابزن کشورمان در ماده استقامت جاده به مصاف رقبای خود رفتند.

محمد چایچی، میرصمد پورسیدی، بهنام آرین و محمد گنج‌خانلو ۴رکابزن کشورمان امروز مسیر ۱۷۵ کیلومتری را رکاب زدند که در پایان نماینده کشور قزاقستان، ژاپن و مغولستان به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند. محمد چایچی نماینده کشورمان به مقام پنجمی دست یافت. محمد گنج‌خانلو نیز به رتبه نهم رضایت داد.

تیم ملی کشورمان در پایان این دوره از مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز در بخش تایم تریل تیمی و پاراسایکلینگ کسب کردند.

تیم ملی دوچرخه سواری بزرگسالان مرد کشورمان با ترکیب میرصمد پورسیدی، بهنام آرین، محمد اسماعیل چاییچی و محمد گنج خانلو در تایم تریل تیمی در جایگاه سوم ایستادند.

تیم بانوان هم در همین ماده با ترکیب ماندانا دهقان، سمیه یزدانی، ریحانه خاتونی و ساجده سیاحیان در جایگاه سوم رقابت های تایم تریل تیمی قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ جاده در تاجیکستان ایستاد و اولین مدال تاریخ بانوان در این رشته را ثبت کرد.
مهدی محمدی رکابزن باسابقه کشورمان توانست در بخش تایم تریل انفرادی پاراسایکلینگ قهرمانی آسیا به مقام نخست دست پیدا کند و صاحب گردن آویز طلا شود.

محمد درزی رامندی رکابزن رده سنی جوانان تیم ملی در رشته تایم تریل انفرادی به مقام دوم دست یافت و نقره گرفت. آیدین علیاری نماینده زیر ۲۳ سال کشورمان در ماده تایم تریل انفرادی توانست صاحب مدال برنز شود.

سمیه یزدانی در بخش استقامت جاده به رتبه پنجم دست یافت. دهقان و خاتونی به ترتیب دوازدهم و هفدهم شدند. در رده سنی زیر ۲۳ سال هم ساجده سیاحیان نماینده کشورمان نیز به مقام پنجم دست یافت. پانته آ قلی پور نیز در این رده به مقام ششم دست یافت.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=19065

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.