• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

دستیابی به رکورد مدال طلا شرط اعزام به بازی‌های اسلامی

  • 26 بهمن 1400 - 23:57
دستیابی به رکورد مدال طلا شرط اعزام به بازی‌های اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم کارشناسی متشکل از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در راستای تاکید دستیابی به رکوردی ویژه را شرط اعزام ورزشکاران رشته های رکوردی به بازی های کشورهای اسلامی قرار داده است.

بر این اساس، ورزشکاران رشته های رکوردی در صورت ثبت رکورد مدال طلا در دوره پیشین این بازی ها می توانند سهمیه اعزام به قونیه را به دست بیاورند.

پنجمین دوره این بازی ها طی روزهای ۱۸ تا ۲۷ مرداد سال به میزبانی قونیه ترکیه برگزار خواهد شد. این دوره بازی ها در ۱۹ رشته دوومیدانی، تیروکمان، بسکتبال (سه به سه)، دوچرخه سواری، شمشیربازی، فوتبال، ژیمناستیک، هندبال، جودو، کاراته، شنا، کیک بوکسینگ، تیراندازی، تنیس روی میز، تکواندو، والیبال، وزنه برداری، کشتی (فرنگی و آزاد) و همچنین باچی (رشته فعال درترکیه) برگزار خواهد شد.

در بخش جانبازان و معلولان هم دوومیدانی، تنیس روی میز، شنا و تیروکمان رشته هایی هستند که رقابت ورزشکاران شرکت کننده در آنها برگزار خواهد شد. ضمن اینکه این دوره بازی ها در بخش سنتی (تیروکمان سنتی) رقابت هایی خواهد داشت، البته رقابت شرکت کنندگان در این رشته صرفا به صورت نمایشی و بدون محاسبه مدال خواهد بود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=16627

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.