• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دستگیری پرستاری که واکسن تقلبی کرونا تزریق می‌کرد

  • 06 شهریور 1400 - 14:37
دستگیری پرستاری که واکسن تقلبی کرونا تزریق می‌کرد

به گزارش مهر، سردار علیرضا لطفی در توضیح این خبر بیان داشت: به دنبال وصول اخبار مردمی مبنی بر اینکه فردی اقدام به تزریق و فروش واکسن کرونا در ازای مبلغ ۱۳ میلیون تومان کرده است، موضوع با توجه به اهمیت و حساسیت ویژه جهت رسیدگی تخصصی به کاراگاهان اداره سیزدهم مبارزه با جعل پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی‌های قضائی، تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند و با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی شخص مورد نظر بنام پدرام شناسایی و مشخص شد وی پرستار یکی از بیمارستان‌های پایتخت است که بلافاصله طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام انتظامی پلیس پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان در بازرسی از منزل متهم مقادیری ویال واکسن کرونا با برندهای مختلف اعم از اسپوتنیک وی و آسترازنکا و مهر جعلی پزشک و کارت جعلی تزریق واکسن کشف شد.

وی ادامه داد: متهم جوان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت چند وقتی است به دلیل نیاز مالی تصمیم به این کار گرفتم و محتویات داخل ویال آب مقطر بوده و برچسب ویال ها را نیز به چاپخانه سفارش داده‌ام.

سردار لطفی در پایان گفت: با توجه به دستگیری متهم و کشف مقادیر واکسن تقلبی تحقیقات پلیسی در جهت دستگیری همدستان احتمالی و مرکز چاپ برچسب‌ها توسط کاراگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3619

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.