• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو با شلیک دقیق مأموران

  • 27 اردیبهشت 1402 - 13:57
دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو با شلیک دقیق مأموران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی سر کلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر در محدوده محله و خیابان چیتگر جنوبی در حال گشت زنی بودند که به یک خودرو پژو پارس مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.
وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان می‌داد خودرو پژو پارس که پلاک آن به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده بود ده روز پیش به سرقت رفته و سرنشین از سارقان حرفه‌ای خودرو است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راننده خودرو پژو پارس پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروهای عبوری شهروندان آسیب وارد کردند و به هشدارهای مأموران بی توجهی کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران در نخستین گام با رعایت قانون بکارگیری سلاح به لاستیک خودرو متهم شلیک کردند در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری مرد میانسال شدند.
سرهنگ پیمان لطیفی با بیان اینکه از صندوق عقب خودرو پژو پارس آلات و ادوات سرقت کشف شده است خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت پژو پارس و دیگر سرقت‌های خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کرد.
وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مأموران و بررسی دوربین‌های مداربسته محل‌های وقوع سرقت مشخص شد متهم ۵۳ ساله دارای سوابق متعدد کیفری بوده که با تشکیل یک باند اقدام به سرقت خودروهای شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کردند.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفته و شناسایی و دستگیری همدستان متهم در دستور کار کلانتری ۱۵۴ چیتگر قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42085

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.