• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

دستگیری سارقان مسلح در جنوب پایتخت

  • 28 اردیبهشت 1402 - 19:01
دستگیری سارقان مسلح در جنوب پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از خانه‌ای در غرب تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد، ۲ مرد جوان با جعل عنوان مأمور پلیس به بهانه بازرسی وارد خانه‌ای در محله شهر زیبا شدند و با تهدید سلاح گرم دستان مالباختگان را بسته و سپس اموال با ارزش خانه را از جمله طلا، خودرو، پول و تلفن‌های همراه و … سرقت کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه یک زن جوان در نزدیکی خانه مذکور ترددهای مشکوک آنجا را از ترس مراجعه خودروی گشت پلیس به سارقان اطلاع می‌داده است، تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت و مخفیگاه متهمان سابقه‌دار را شناسایی کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم بلافاصله با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه مورد نظر در جنوب تهران شدند اما در آنجا متهمان با سلاح کلت کمری به سمت کارآگاهان شلیک کردند.
سرهنگ ولیپور گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان با رعایت قانون بکارگیری سلاح ابتدا سارقان را خلع سلاح و سپس آنها را با فنون رزمی زمین گیر کردند، عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم سرقت مسلحانه از خانه موردنظر با جعل عنوان مأمور پلیس اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه سلاح کلت کمری و اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف شد و مالباخته در مواجه حضوری آنها را شناسایی کرد، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گفتند و خوشبختانه حادثه تیراندازی به سوی کارآگاهان مجروحی درپی نداشت.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42148

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.