• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

دستگاه سیل وکیوم؛ بهترین دستگاه بسته بندی سال ۱۴۰۰

  • 30 تیر 1401 - 12:44
دستگاه سیل وکیوم؛ بهترین دستگاه بسته بندی سال ۱۴۰۰

به گزارش دنیای اقتصاد: بهترین پیشنهاد و پر استفاده ترین دستگاه در حوزه بسته بندی دستگاه سیل وکیوم بوده و توانسته با فاصله زیاد نسبت به سایر روش های بسته بندی جایگاه بهترین دستگاه بسته بندی سال ۱۴۰۰ را به خودت اختصاص دهد. طی سالهای اخیر صنعت بسته بندی ایران نیز در حال رشد بوده است. مدل های مختلفی از ماشین آلات بسته بندی در صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی به کار گرفته می شوند و بررسی بازار و انتخاب دستگاه مناسب برای موفقیت در حوزه بسته بندی و سودآوری، الزامی است.


چشم انداز بسته بندی ایران در استفاده از دستگاه سیل وکیوم


با بررسی بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه های صنایع بسته بندی در جهان به این نتیجه رسیده ایم که آینده بسته بندی جهان برای حجم بالایی از محصولات و مخصوصا در صنایع غذایی در دستگاه های تری سیلر و سیل وکیوم خلاصه شده است. بزرگترین تولید کنندگان محصولات مختلف در جهان نیز به سمت بسته بندی محصولات خود در ظروف یکبار مصرف رفته اند و این موضوع هم نشان دهنده صداقت بحث مطرح شده است.

صنعت بسته بندی ایران نیز دنباله رو صنایع جهان در حال توسعه به همین سمت است و بزرگان صنعت بسته بندی ایران در تلاش هستند که خطوط تولید خود را به آخرین تکنولوژی های روز دنیا در روش بسته بندی سیل وکیوم تجهیز کنند.


معرفی انواع دستگاه سیل


دستگاه سیل وکیوم جزو دسته سیل های حرارتی بحساب می آید. تفاوت این دستگاه با دیگر دستگاه های سیل در این است که امکان نصب پمپ وکیوم روی این دستگاه وجود دارد. به کمک پمپ وکیوم هوای موجود در ظرف جهت افزایش زمان ماندگاری محصول، تخلیه می شود.
در ادامه به معرفی انواع دستگاه سیل پرداخته و پیشنهاداتی در زمینه استفاده از آنها مطرح خواهیم کرد. دستگاه سیل وکیوم حرارتی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا در شرکت آراد ماشین طراحی و ساخته می شوند که می تواند نیاز کارخانه جات مختلف را در سایز ها و تیراژ های تولیدی متفاوت برآورده کند. از جمله این دستگاه ها می توان به دستگاه های سیل وکیوم رومیزی ، روتاری و خطی اشاره کرد که پر کاربردترین نمونه های این دستگاه در صنعت بسته بندی هستند.
در نظر بگیرید که می توان دستگاه بسته بندی سیل را به شکل فیلر سیلر هم طراحی کرده و ساخت که خود دستگاه محصول مورد نظر را در ظروف پر کرده و سپس به روش سیل وکیوم و تزریق گاز آن را بسته بندی کرده و از خط تولید خارج نماید.


دستگاه سیل وکیوم رومیزی


دستگاه سیل رومیزی بهترین گزینه برای کسب و کارهای کوچک تولیدی های سایز متوسط و کسانی که میخواهند با هزینه کم محصول با کیفیت بالا روانه بازار کنند. این دستگاه می‌تواند برای ظروف مختلف در سایز ها و مدل ها و شکل های مختلف طراحی و ساخته شود در حالی که امکان تعویض قالب تزریق گاز وکیوم کردن اتمسفر داخل بسته بندی و سیل کردن آن با بالاترین کیفیت موجود در بازار وجود دارد.

دستگاه بسته بندی سیل روتاری


دستگاه بسته بندی سیل وکیوم روتاری یک و نیم برابر دستگاه کشویی ظرفیت تولید داشته و با عملکرد سریع می تواند تیراژ بالاتری را تولید کند. تمام تکنولوژی های مورد استفاده در دستگاه سیل و روتاری با توجه به آخرین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و پیاده سازی می شود.


دستگاه سیل وکیوم خطی


دستگاه سیل خطی در خطوط تولیدی استفاده می شود که تولید قبل و بعد از دستگاه به صورت خطی و مداوم بوده و محصول بدون توقف قبل از دستگاه و بعد از دستگاه در خط تولید ادامه راه می دهد. با استفاده از دستگاه بسته بندی سیل وکیوم خطی محصول به صورت مداوم وارد دستگاه شده و پس از وکیوم شدن اتمسفر داخل بسته‌بندی و تزریق گاز عملیات سیل شدن انجام می‌شود و ظروف بسته بندی شده از دستگاه خارج می شوند.
طراحی و ساخت دستگاه های سیل و کم خطی به شکلی انجام می شود که در صورت لزوم بتوان دستگاه فیلر یا پرکن را قبل از این دستگاه نصب کرده و از این دستگاه به عنوان فیلر استفاده شود.


اهمیت و جایگاه دستگاه بسته بندی در صنعت غذایی


هم‌چنان که اشاره شد اهمیت و جایگاه دستگاه های بسته بندی در صنعت غذایی ثابت شده و انکار ناپذیر است، چراکه تاثیر مستقیم در میزان استقبال مصرف کنندگان محصولات مختلف و در نتیجه میزان فروش محصول دارد. فروش مناسب محصول بسته بندی شده مساوی است با سود چشم گیر کارخانه تولید کننده، پس تمام شرکت های فعال در زمینه صنایع بسته بندی در تلاش هستند که آخرین تکنولوژی ها و بهترین روش های بسته بندی را در خطوط تولید خود استفاده کنند.
دستگاه بسته بندی تنوع بسیار بالایی دارد. جهت بسته بندی محصول مورد نیاز خود مواردی باید در نظر گرفته شود تا دستگاه بسته بندی متناسب با نیازتان باشد.


فاکتورهای موثر بر قیمت دستگاه سیل وکیوم


یکی از مهمترین فاکتورهای موثر بر قیمت دستگاه سیل وکیوم و کیفیت قطعات و متریال مورد استفاده در ساخت این دستگاه ها می باشد که در بهترین حالت ممکن میتوان بدنه را با استفاده از متریال استیل ساخت و قطعات اروپایی با کیفیت بسیار بالا را در قسمت پنوماتیک و برقی آن به کار برد.
فاکتور بعدی کیفیت ساخت دستگاه است که حضور مجرب ترین و حرفه ای ترین استادکاران و مهندسین در خط تولید این دستگاه ها می باشد که تضمین کننده بالاترین کیفیت ساخت برای این دستگاه ها است.
موضوع موثر دیگر در تعیین قیمت دستگاه های سیل وکیوم خدمات، گارانتی و سطح دسترس پذیری شرکت سازنده دستگاه برای راحتی سرویس های مورد نظر می باشد که شرکت‌های بزرگ و برندهای شناخته شده در این زمینه بسیار قدرتمند بوده و می توانند آسودگی شما در زمان استفاده از دستگاه سیل را تضمین نمایند.
یکی از مهمترین عوامل موثر و قیمت دستگاه سیل تکنولوژی مورد استفاده در آنها می باش. تکنولوژی های روز دنیا در صورت پیاده سازی روی این دستگاه ها می توانند بر روی قیمت تمام شده دستگاه تاثیر گذاشته و در نتیجه می توان با صرف کمی هزینه بیشتر آخرین تکنولوژی روز دنیا را داشته باشید.

شرکت سازنده دستگاه سیل در ایران


چند شرکت بزرگ در حوزه طراحی و ساخت دستگاه سیل وکیوم در کشور فعال هستند که آخرین تکنولوژی های روز دنیا را با کمترین هزینه ممکن توانسته اند و روی محصولات و ماشین آلات تولیدی خود پیاده کنند و بتوانند شرکت‌های بزرگ و کارخانجات معتبر را به استفاده از این ماشین آلات ترغیب نمایند. امروزه این شرکت های پیشرو همچون شرکت آراد ماشین توانستند جایگاه خود را دربین کارخانجات بزرگ تولیدی پیدا کرده و آنها را به استفاده از دستگاه بسته بندی و ماشین آلات به روز و با کیفیت خود ترغیب نمایند و در نتیجه رقابت بسیار مناسبی را با شرکت های اروپایی و آسیایی داشته باشند.
جهت آشنایی با خدمات، انواع تجهیزات و ماشین آلات صنایع غذایی و به ویژه آشنایی با دستگاه بسته بندی سیل وکیوم شرکت آراد ماشین به وبسایت aradmachinery.com مراجعه کنید.
آدرس ایمیل: info@aradmachinery.com
شماره تماس : ۰۲۱۹۱۳۰۰۲۶۹
شماره واتساپ: ۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
شبکه های اجتمائی: @aradmachinery
آدرس کارخانه آراد ماشین: تهران- شهرک صنعتی نصیرآباد- سرو۱۸-پلاک ۲۴

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=26124

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.