• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دستور سلطانی‌فر به مدیران ورزش برای کسب رای اعتماد «سجادی»از مجلس

  • 30 مرداد 1400 - 14:59
دستور سلطانی‌فر به مدیران ورزش برای کسب رای اعتماد «سجادی»از مجلس

به گزارش مهر، جلسه بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی دولت سیزدهم در حالی از امروز شنبه توسط نمایندگان مجلس آغاز شد که حمید سجادی گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان است.

نام سجادی که اتفاقا در کارنامه ورزشی خود سابقه فعالیت در وزارت ورزش در دولت احمدی نژاد را هم دارد، ۲۰ مردادماه در لیست وزرای پیشنهادی سید ابراهیم رئیسی برای تشکیل کابینه دولت سیزدهم و ارائه به مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

از آن روز تاکنون اهالی ورزش اعم از مدیران، مربیان، ورزشکاران و …. به نوعی حمایت از حمید سجادی را پیگیر بوده اند که به نظر می رسد این موضوع بی ارتباط با مکاتبه مسعود سلطانی فر با معاونان خود و دیگر مدیران ارشد ورزش و تاکید بر پشتیبانی از گزینه معرفی شده برای تصدی وزارت ورزش نباشد.

این نامه سه روز پس از معرفی حمید سجادی به عنوان گزینه پیشنهادی تصدی وزارت ورزش یعنی به تاریخ ۲۳ مردادماه از طرف مسعود سلطانی فر در اختیار معاونان وزارت ورزش، روسا و سرپرستان فدراسیون ها، مدیران کل ورزش و جوانان استان ها، مدیران کل ستادی وزارت ورزش، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و حتی مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار گرفت.

در این نامه آمده است:

«با توجه به اینکه جناب آقای دکتر سید حمید سجادی از سوی رئیس جمهور محترم به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی شده اند، مقتضی است همه مدیران وزارت ورزش همکاری های لازم را در جهت کسب رای اعتماد ایشان از مجلس معمول و اطلاعات درخواستی و مورد نیاز را به نحو شایسته در اختیار ایشان قرار دهند.»

دستور سلطانی‌فر به مدیران ورزش برای کسب رای اعتماد «سجادی»از مجلس

دولت سیزدهم از ۱۴ مردادماه با برگزاری مراسم تحلیف سید محمد ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور جدید به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

در حال حاضر و تا زمان تعیین تکلیف متصدی وزارت ورزش در این دولت، مسعود سلطانی فر کماکان مسئولیت رسیدگی به رتق و فتق این وزارتخانه را عهده دار خواهد بود. وی از ۱۱ آبان ماه سال ۹۵ در دولت یازدهم متصدی وزارت ورزش شد و به عنوان گزینه پیشنهادی دولت دوازدهم هم توانست رای اعتماد مجلسی ها را برای ادامه مدیریت ورزش به دست آورد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2887

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.