• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

دستور ترکی برای تهیه اقلام مورد نیاز بازنشستگان خوی

  • 13 بهمن 1401 - 12:53
دستور ترکی برای تهیه اقلام مورد نیاز بازنشستگان خوی

به گزارش خبرگزاری مهر، نعمت‌الله ترکی در جریان سفر به آذربایجان‌غربی با بازنشستگان حاضر در محل اسکان زلزله‌زدگان خوی دیدار و دستور ویژه‌ای برای بررسی وضعیت و ابعاد آسیب‌های وارده به بازنشستگان خوی و تهیه اقلام مورد نیاز از جمله چادر، پتو و تجهیزات گرمایشی به مدیریت صندوق بازنشستگی استان آذربایجان‌غربی صادر کرد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تأکید بر رسیدگی سریع به رفع نیازها و مشکلات گفت: تجهیزات و اقلام مورد نیاز بازنشستگان باید طی امروز و فردا تهیه و در اختیار عزیزان آسیب‌دیده قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: خسارت‌های وارده به منازل بازنشستگان تحت‌پوشش صندوق بازنشستگی در شهرستان خوی که از زلزله آسیب دیده‌اند نیز سریعاً بررسی و در صورت نیاز برای دریافت تسهیلات بازسازی ساختمان مسکونی در اولویت قرار گیرند.
ترکی همچنین در نشست با مدیر و کارشناسان صندوق بازنشستگی استان آذربایجان غربی، ابعاد خسارت‌های وارد شده به بازنشستگان تحت پوشش و راه‌های یاری رساندن به این عزیزان را بررسی کرد.مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این نشست با تأکید بر ضرورت شناسایی بازنشستگان آسیب‌دیده از زلزله خوی و ابعاد و میزان آسیب‌های وارده به این عزیزان گفت: صندوق بازنشستگی بنا به وظیفه ذاتی خود تلاش می‌کند تمامی امکانات موجود را برای یاری رساندن به این عزیزان و کاهش آلام و آسیب‌های ناشی از زلزله به‌کار گیرد.
وی تصریح کرد: در شرایط آب و هوایی نامساعد و برفی این روزها و به خصوص این‌که شهرستان خوی همواره یکی از نقاط سردسیر کشور محسوب می‌شود، یاری رساندن به عزیزان آسیب‌دیده از زلزله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
ترکی افزود: باید هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌های اجرایی برای کمک به بازنشستگان آسیب‌دیده از زلزله هرچه سریع‌تر فراهم شود.
شهرستان خوی میزبان بیش از پنج هزار و ۲۰۰ بازنشسته و هزار و ۱۰۰ وظیفه‌بگیر تحت‌پوشش صندوق بازنشستگی کشوری است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38452

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.