• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

در خوزستان زیرساخت لازم برای میزبانی از فینال جام حذفی نیست

  • 16 مرداد 1400 - 2:54
در خوزستان زیرساخت لازم برای میزبانی از فینال جام حذفی نیست

منصور ربیعه در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص برخی انتقادها نسبت به این که چرا جام حذفی با عنوان آزادسازی خرمشهر باید در استان دیگر برگزار شود، اظهارکرد: باتوجه به این که در خوزستان زیرساخت لازم را برای میزبانی از فینال جام حذفی نداریم، به نظرم تصمیم خوبی بود که این بازی در استان دیگر برگزار شود. ضمن این برگزاری فینال در استان دیگر از هر نظر از جمله زیبایی برگزاری مسابقه و زیرساختی به صرفه تر است زیرا استان های دیگر از نظر زیرساختی از خوزستان جلوتر و پیشرفته تر هستند و تصمیم برگزاری فینال در اصفهان، بهترین تصمیم بود.

وی بیان کرد: درست است که فینال به اسم آزادسازی خرمشهر است اما به نظرم ایرادی ندارد که فینال هر سال در یک شهر یا استان برگزار شود زیرا از نظر فرهنگی کاربرد دارد و می توان بیش از قبل خرمشهر و رشادت های دلیرمردان را به استان های مختلف معرفی کرد. در این راستا حتی می توان کلیپ هایی از رشادت و جانفشانی‌هایی که برای آزادسازی خرمشهر انجام شد، تهیه کرد و از طریق بیلبوردهای ورزشگاه ها به نمایش گذاشت.

این پیشکسوت فوتبال گفت: امسال باتوجه به این که فولاد یک پای فینال است، طبیعتا نمی شود بازی در ورزشگاه خانگی فولاد باشد، از طرفی هم ورزشگاه خرمشهر نیز الان فکر کنم به آثار باستانی تبدیل شده است و در آن شهر حتی تیمی هم نیست که دیگر بخواهد از این استادیوم استفاده کند. پس طبیعتا برگزاری فینال در ورزشگاه خرمشهر امکان پذیر نبود.

وی عنوان کرد: به هر حال برگزاری هر ساله فینال جام حذفی در استان های مختلف باعث رونق مسابقات، تبادل فرهنگی و یادآوری خرمشهر قهرمان و مظلوم است، خرمشهری که بعد از جنگ به حق خود نرسید.

به گزارش ایسنا، فینال جام حذفی بین دو تیم فولاد و استقلال تهران فردا (یکشنبه) در اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1401

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.