• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

در حق ذوب‌آهن احجاف شد/ فشردگی لیگ برتر بسکتبال خوب نیست

  • 16 مهر 1401 - 12:15
در حق ذوب‌آهن احجاف شد/ فشردگی لیگ برتر بسکتبال خوب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، در چاچوب هفته سوم رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم ذوب آهن در رقابت با مهرام با یک اختلاف امتیاز و با نتیجه ۶۹ به ۶۸ متحمل شکست شد.
این نتیجه در حالی رقم خورد که در دو دقیقه پایانی بازی اتفاقاتی افتاد که انتقاد فرزاد کوهیان سرمربی تیم ذوب آهن را به دنبال داشته است. او در واقع همین اتفاقات را عامل اصلی شکست تیمش در رقابت با مهرام می‌داند.
این مربی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اتفاقات عجیب زیادی در بسکتبال دیده بودیم اما ناداوری به این شکل که در در یک دقیقه و ۱۶ ثانیه به پایان بازی بازی شاهد بودیم نادر و غیرقابل باور است.
وی در این زمینه ادامه داد: بر اساس قانون در این دقایق بعد از گل تیم می‌تواند تعویض و تایم اوت داشته باشد، ما هم قصد داشتیم از این فرصت استفاده کنیم. اما عجیب است که برای انجام تعویض، بازیکن از قبل در مکان مقرر شده برای تعویض نشسته باشد با این حال داور اجازه تعویض و تایم اوت را ندهد و بازی به جریان خود ادامه پیدا کند و در نتیجه باعث باخت تیمی شود.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن با تاکید دوباره بر اینکه اینگونه داوری در بسکتبال نادر است، تصریح کرد: اینکه چه کسی پاسخگو است و این حق کشی که در حق تیم بسکتبال ذوب آهن شده است چطور قابل جبران خواهد بود خودش جای بحث دارد. آنچه مسلم است در حق تیم و شاگردانم احجاف و نادوری شده اما از دفاع کردن قاصرم.
وی همچنین با یادآوری اینکه دیدار ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر به دلیل عدم میزبانی شهرداری گرگان برگزار نشد، به دیدار تیمش در هفته دوم برابر توفارقان آذربایجان اشاره کرد و یادآور شد: ما آن بازی را به نفع خود تمام کردیم اما توفارقان نشان داد که تیمی است که در آینده از او و بازیکنانش بیشتر خواهیم شنید. این تیم مقابل ما بازی به نسبت خوبی انجام داد اما قطعاً در هفته‌های آینده خیلی بهتر خواهد بود.
کوهیان با بیان اینکه تیم ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف مس کرمان می‌رود، گفت: مس کرمان ترکیب و کادر فنی خوبی در اختیار دارد. قطعاً دیدار سختی برابر این تیم خواهیم داشت.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن همچنین به فشردگی لیگ برتر و انجام دو دیدار در هفته برای هر تیم اشاره کرد و گفت: این فشردگی در پیگیری دیدارها اصلاً خوب نیست. بهتر بود چند هفته ابتدایی لیگ برتر سبک تر و با انجام یک بازی برای هر تیم در هفته دنبال شود به خصوص که خیلی از تیم‌ها پیش فصل خوبی نداشته اند و نتوانستند شروع به موقعی داشته باشند. حتی بعضی تیم‌ها هفته‌های اول بلاتکلیف بودند. من این پیشنهاد که هفته‌های ابتدایی با یک بازی پیگیری شود را در جلسه هماهنگی لیگ پیگیری کردم اما با آن مخالفت شد. کاش این موضوع را مدنظر قرار می‌دهند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30224

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.