• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

دروغ هولوکاست، پوششی برای جنایات ضدبشری صهیونیست‌ها

  • 29 فروردین 1402 - 13:58
دروغ هولوکاست، پوششی برای جنایات ضدبشری صهیونیست‌ها

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: کاربران عرب‌زبان در توئیتر با اشاره به هولوکاست دروغین، تاکید کردند که هولوکاست واقعی، جنایات آمریکا و رژیم‌صهیونیستی در کشورهای عربی و سراسر جهان است.

یک کاربر لبنانی درخصوص فلسطین نوشت: اشغالگران و نیروهای شرور هرچقدر هم تلاش کنند مسیر را منحرف کنند، فلسطین به عنوان قطب‌نمای مسیر باقی خواهد ماند و هدف نخست تمام فرماندهان محور مقاومت آزادسازی آن خواهد بود.

یک فعال عرب‌زبان در واکنش به برگزاری سالگرد هولوکاست در اراضی اشغالی نوشت: ما تا این حد احمق نیستیم. یهودیان دروغ هولوکاست را ساختند تا ترحم جهانیان را برانگیخته و پیشاپیش بهانه‌ای برای توجیه سیل جنایات هدفمندشان بتراشند. آیا یهودیان می‌توانند این کشتار ادعایی را با مدارک اثبات کنند؟

حسین القحوم نیز در این خصوص نوشت: هولوکاست دروغ یهودیان بوده که اصلاً وجود نداشته است. یهودیان این خرافات را برای فریب افراد ساده‌لوح و توجیه جنایات گذشته و آینده خود در سراسر جهان درست کرده‌اند. هولوکاست واقعی، جنایات آمریکا و اسرائیل در فلسطین، یمن، عراق، لبنان، سوریه، افغانستان و دیگر کشورهای جهان است.

حساب کاربری با نام فراشه القدس با انتشار تصویر سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس نوشت: آرزو داشتم ما نیز چنین فرماندهانی داشتیم تا از فلسطین دفاع کنند.

محمد هاشم در پاسخ به پست صفحه اسرائیل به عربی، درباره درگیری‌های سودان نوشت: ما تنها یک کشور می‌شناسیم که نامش فلسطین است. لازم نیست شما در یک درگیری داخلی مداخله کنید و نام سودان را ببرید چون نام این کشور نجس می‌شود.

یک حساب کاربری دیگر با اشاره به شهادت یک دختر فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به دلیل مشکوک شدن به وی نوشت: اسرائیلی‌ها فقط به خاطر مشکوک شدن، فلسطینی‌ها را می‌کشند و نهادهای حقوقی و جنایی بین‌المللی برروی این جنایت چشم می‌بندند.

حساب کاربری الساهره با اشاره به برگزاری شب قدر در بیست و هفتمین شب ماه مبارک رمضان در مسجدالاقصی نوشت: فلسطینی‌های معتکف در صحن‌های مسجدالاقصی بر سر حمایت از این مسجد، تجدید عهد و پیمان کردند.

لیث الحسینی نوشت: صلح عادلانه باید دربرگیرنده حق بازگشت مهاجران داخل و خارج فلسطین و بازگرداندن املاک غصب‌شده آنها باشد. به یاد داشته باشید که بیانیه بالفور بر ایجاد یک وطن برای یهودیان در فلسطین تاکید دارد نه یک کشور برای فلسطینی‌ها در اسرائیل!

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40725

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.