• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دروازه‌بان ایران بازهم شگفتی‌ساز شد/ فاطمه خلیلی برترین بازیکن دی

  • 21 آذر 1400 - 0:14
دروازه‌بان ایران بازهم شگفتی‌ساز شد/ فاطمه خلیلی برترین بازیکن دی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال زنان کشورمان در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان و در مرحله دوم مسابقات برای کسب رتبه بیست و پنجم الی سی و دوم با تیم‌های آنگولا، کامرون و ازبکستان مسابقه خود را ادامه می‌دهد. شاگردان قانع امروز شنبه ۲۰ آذرماه در دومین مسابقه خود در این مرحله برابر تیم آنگولا قهرمان قاره آفریقا با نتیجه ۴۱ بر ۸ مغلوب شدند.

در پایان این دیدار، فاطمه خلیلی دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان ایران باز هم شگفتی‌ساز شد و در دیدار مقابل آنگولا عنوان برترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

خلیلی که در دیدار مقابل نروژ تاریخ‌ساز شد و به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شده بود، حالا در دیدار مقابل آنگولا نیز برای دومین بار عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان را به دست آورد.

هندبالیست‌های کشورمان روز دوشنبه ۲۲ آذرماه در ادامه این رقابت‌ها به مصاف تیم کامرون می‌روند. تیم کامرون هم سومین تجربه حضورش در مسابقات قهرمانی جهان را تجربه می‌کند و با کسب رتبه دوم قاره آفریقا جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرده است.

گفتنی است تیم هندبال بانوان کشورمان برای اولین بار با کسب رتبه چهارم قاره آسیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کردند. این تیم اولین تیم محجبه در تاریخ این بازیهاست.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ الی ۲۸ آذرماه در اسپانیا برگزار می‌شود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=12588

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.