• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دختران جوان هندبال ایران بعد از تاریخ‌سازی در آسیا چه گفتند؟

  • 23 اسفند 1400 - 11:46
دختران جوان هندبال ایران بعد از تاریخ‌سازی در آسیا چه گفتند؟

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال دختران جوان ایران با سه برد مقابل هند، تایلند و ازبکستان و یک باخت برابر قزاقستان و با کسب ۶ امتیاز به کار خود در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا جوانان در قزاقستان پایان داد. 

هنوز تکلیف مقام و دو سهمیه قهرمانی جهان ۲۰۲۲ اسلوونی مشخص نیست، چون دو دیدار از این رقابت‌ها مانده که امروز انجام خواهد شد. به گفته کادر فنی کسب مدال برای تیم ملی ایران حتمی است. در تاریخ ورزش ایران این اولین مدال تیم ملی دختران جوان خواهد بود. 

یارمحمدی توسکی: با تلاش و همدلی برنده بازی شدیم

الناز یارمحمدی توسکی ملی‌پوشان ایران بعد از برد شیرین مقابل ازبکستان و قطعی شدن مدال به ایسنا اظهار کرد: با آنالیز کادر فنی و برنامه ای که داشتیم توانستیم از اول بازی را در دست بگیریم. ما با تلاش و همدلی برنده بازی شدیم و با این برد دل مردم شاد شد.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال دختران جوان در ادامه در خصوص عملکرد خودش در این رقابت‌ها گفت: از عملکرد خودم خیلی راضی هستم. من در رده سنی نوجوانان هستم اما توانستم در رده جوانان هم خوب ظاهر شوم. 

یارمحمدی توسکی در ادامه گفت: از فدراسیون تشکر می‌کنم که به تیم ما اعتماد کرد و ما را عازم مسابقات آسیا کرد. خداراشکر که ما هم جواب این اعتماد را با جهانی شدن پس دادیم. همچنین از مربیان و خانواده‌ام به خاطر اینکه در همه شرایط مرا حمایت کردند تشکر می‌کنم.

دختران جوان هندبال ایران بعد از تاریخ‌سازی در آسیا چه گفتند؟
الناز یارمحمدی توسکی

شهبازی: باعث افتخار است که جزو اولین مدال‌آوران این رشته هستیم 

مائده شهبازی دیگر بازیکن تیم ملی هندبال دختران جوان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص عملکرد این تیم گفت: تیم ما به خاطر زمان کمی که تا مسابقه مانده بود، اردوهای زیادی نداشت. با این وجود توانستیم در جریان مسابقات سه برد مقابل تایلند، هند و ازبکستان داشته باشیم.

وی گفت: باید از فدراسیون تشکر کنم چرا که به این تیم که در کوتاه‌ترین زمان شکل گرفته بود، اعتماد کرد. ما با زحمات کادر فنی و حمایت‌ها توانستیم پاسخگو اعتماد فدراسیون را بدهیم.

وی در خصوص سطح مسابقات قهرمانی آسیا دختران جوان گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود ولی با آنالیز خوب کادر فنی توانستیم نتایج خوبی بگیریم. ما در سه بازی برنده از میدان خارج شدیم. بازی اول مقابل قزاقستان به نوعی دیدار تدارکاتی بود و نتوانستیم برنده آن بازی باشیم.

شهبازی در ادامه گفت: مدال ما قطعی است و باعث افتخار خواهد بود که جزو اولین مدال آوران هندبال دختران هستیم. باید از مربیان و خانواده‌ام تشکر ویژه داشته باشم که همیشه در کنار ما بودند و باعث شدند به اینجا برسیم.
 
انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=18219

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.